Gå til innhold

Bare småbarnsmødre på dol?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer om dagen
Skrevet

Synes det er lite diskutert annet enn oppdragelsesmetoder på dol. Innimellom noen "mannfolktråder" om innvandring.

Mener å huske da jeg var her for noen år tilbake at det var mere allsidig diskusjon. Hva er årsaken?

Videoannonse
Annonse
Gjest lurer om dagen
Skrevet

Vi har blitt eldre ;)

Ikke småbarnsmødrene, da slutter de å bli småbarnsmødre vel?

Gjest Hæla opp!
Skrevet

Her diskuteres da alt mulig, men mest kjerringsnakk ja. Det er naturlig da det er mest kjerringer her.

Kjerringer+ sdd,morsk, keinstein, prozak, Goliath og mrxx(og sør innimellom).

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er vel ikke så mange oppgragertråder på åpent? Om du holder deg unna Småbarnsforumet, så skulle du være ganske trygg ;-)

Gjest lurer om dagen
Skrevet

Det er vel ikke så mange oppgragertråder på åpent? Om du holder deg unna Småbarnsforumet, så skulle du være ganske trygg ;-)

Det er ikke lett å finne noe annet på 100 nyeste enn barneprat. Lurer på hva har skjedd? Hvorfor har dol utviklet seg til å bli forum for mødre?

Skrevet

Slutter aldri.

Skrevet

Det er ikke lett å finne noe annet på 100 nyeste enn barneprat. Lurer på hva har skjedd? Hvorfor har dol utviklet seg til å bli forum for mødre?

Det varierer veldig med når på døgnet man leser 100 nyeste, synes jeg da.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Det er ikke lett å finne noe annet på 100 nyeste enn barneprat."

Mener du det? I så fall har det skjedd en drastisk endring de siste ukene. Jeg har vært lite på dol i senere tid.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ingen barn. Har inntrykk av at det er flest mødre her på dol, ja.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå leste jeg svaret ditt bedre.

På 100 nyeste kan du risikere å havne midt i en av mange diskusjoner på Småbarn. For å unngå det, så er det bedre å gå rett på forumene du er interessert i, enn å lese på 100 nyeste.

Gjest Hæla opp!
Skrevet

Det varierer veldig med når på døgnet man leser 100 nyeste, synes jeg da.

Etter klokka 24.00 er det nesten bare sexforum som regjerer på de 100 nyeste. Det ene innlegget mer oppfinnsomt enn det andre, a...sex er spesielt in etter klokka 24.

Tips: om du spiser da, hold deg unna det forumet, ellers mister du fort matlysta. ;)

Skrevet

Årsaken?

Du har vært borte for lenge. Uten deg går DOL i stå.

Skrevet

Småbarnsforum er et veldig aktivt forum. Så om du går på 100 nyeste, så vil du naturlig nok finne mange innlegg fra oss småbarnsmødre.

Gå rett til åpent, eller et annet relevant forum for deg, så vil du nok ikke bli overveldet av oppdragertråder:)

Gjest ...for eksempel??
Skrevet

En av årsakene kan være at folk skiller seg og begynner på nytt

Skrevet

Hmm, man kan sikkert si mye rart om meg.

Men ikke at jeg er småbarnsmor ;-)

Skrevet

neida, her er det alt mulig. Intressante innlegg (innlegg som intresserer meg), går i bølge daler, men slik er det nå en gang her.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Nei, mener det er et godt oppmøte fra nesten alle sammfunnslag ;)

*setter seg på taket med en kasse*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...