Gå til innhold

Stakkars unger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest blahhhhhhhhhh!!
Skrevet

ja, du kjenner vel alle og vet alt om alt!! hvorfor stiller du ikke bare opp til valg?

Skrevet

ja, du kjenner vel alle og vet alt om alt!! hvorfor stiller du ikke bare opp til valg?

Jeg har ikke invitert deg til å uttale deg om meg, men å uttale deg om saken.

Mener du noe om denne saken?

Skrevet

Fergebillettøren: Du må ikke kjøre ombord i ferga før eg har sakt at du kan kjøre ombord i ferga - kjør ombord i ferga!

Gjest blahhhhhhhhhh!!
Skrevet

Fergebillettøren: Du må ikke kjøre ombord i ferga før eg har sakt at du kan kjøre ombord i ferga - kjør ombord i ferga!

akkurat den historien var det jeg å lette etter nå, ;) takk for at du kom meg i forkjøpet

Skrevet

akkurat den historien var det jeg å lette etter nå, ;) takk for at du kom meg i forkjøpet

Skal jeg oversette den for deg?: Godag mann økseskaft.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har ikke invitert deg til å uttale deg om meg, men å uttale deg om saken.

Mener du noe om denne saken?

jeg får vel vente på invitasjon jeg da.

mange har uttalt seg friskt og freidig både om den de tror jeg er og det jeg står for.

må man kanskje regne med det når man er hyperaktiv?

ikke ta det som en fornermelse du.

mvh,

Skrevet

jeg får vel vente på invitasjon jeg da.

mange har uttalt seg friskt og freidig både om den de tror jeg er og det jeg står for.

må man kanskje regne med det når man er hyperaktiv?

ikke ta det som en fornermelse du.

mvh,

Jeg kan bare anmode. Eller la være å svare.

Alltid skal noen bry seg med hva jeg mener og ilegge meg alt mulig skitt.

Skrevet

Men kjære deg da, dette er jo et diskusjonsforum, og du legger støtt og stadig ut om meningene dine. Mener du i fullt alvor at det er kun dem som vil slikke deg opp etter ryggen som skal svare deg?

Når noen så tydelig leter forstørrelsesglass etter negativiteter om innvandrere generelt og muslimer spesielt, for så å legge det ut på dol, så må du nesten regne med litt kommentarer. Både om det du skriver, og det faktum at du virker rimelig overfiksert på temaet. Hvis ikke så foreslår jeg at du skriver kommentarerne ned i en søt notisbok som du beholder for deg selv. Dette er et diskusjonsforum, og du kan ikke diktere hvilke svar du skal få, og må faktisk tåle at folk her har en mening om deg og det du bedriver.

Skrevet

Det kan vel godt hende han gjør også - skulle ikke forundre meg det minste ;)

Gjest blahhhhhhhhhh!!
Skrevet

vel...du er på et forum, kanskje du burde prøve å legge ut sakene dine på myprivatediary.com, da slipper du feedback

Skrevet

Men kjære deg da, dette er jo et diskusjonsforum, og du legger støtt og stadig ut om meningene dine. Mener du i fullt alvor at det er kun dem som vil slikke deg opp etter ryggen som skal svare deg?

Når noen så tydelig leter forstørrelsesglass etter negativiteter om innvandrere generelt og muslimer spesielt, for så å legge det ut på dol, så må du nesten regne med litt kommentarer. Både om det du skriver, og det faktum at du virker rimelig overfiksert på temaet. Hvis ikke så foreslår jeg at du skriver kommentarerne ned i en søt notisbok som du beholder for deg selv. Dette er et diskusjonsforum, og du kan ikke diktere hvilke svar du skal få, og må faktisk tåle at folk her har en mening om deg og det du bedriver.

Det er ikke nødvendig å spekulere, det er bare å spørre meg. Jeg er har og har ingenting å skjule.

Men ingen spør, kun spekulasjoner, akkurat som jeg ikke er her.

Skrevet

vel...du er på et forum, kanskje du burde prøve å legge ut sakene dine på myprivatediary.com, da slipper du feedback

Kunne vi bare fjerne alle vi ikke er enige med.

Skrevet

Det er ikke nødvendig å spekulere, det er bare å spørre meg. Jeg er har og har ingenting å skjule.

Vi trenger ikke å spørre, du legger jo daglig ut svar på spørsmålene, helt uten at noen har stilt dem....

Feks i tråden over her, hvor du forteller oss at du ikke liker "utenlandsk kultur". Der har jeg forresten spurt deg hva du mener. Og er som sagt veeeeldig spent på svaret...

Gjest blahhhhhhhhhh!!
Skrevet

ingen spør nei...jeg undrer på hvorfor du ikke stiller til valg,

hvorfor er du her på DOL likssom

et grinete kjerring forum som du selv har sagt?

Skrevet

Overfiksering er det riktige ordet;) Bra skrevet.

Skrevet

Vi trenger ikke å spørre, du legger jo daglig ut svar på spørsmålene, helt uten at noen har stilt dem....

Feks i tråden over her, hvor du forteller oss at du ikke liker "utenlandsk kultur". Der har jeg forresten spurt deg hva du mener. Og er som sagt veeeeldig spent på svaret...

Keinstein liker ikke svensk sur strømme. Det er utenlandsk matkultur, eller islandske værballer og hai.

Skrevet

Eksempel: marokkansk folkemusikk. Det har jeg hørt nok av i ulike sammenhenger i sitt hjemland til å si at jeg ikke liker det.

Chilensk og spansk folkekmusikk liker jeg litt bedre. Gresk, nei. Baltisk OK. Osv.

Min kollega likte ikke hardingfele, det gjør ikke jeg heller. Der var vi hjertens enige, på tvers av kulturer. Han hører på Bollywoodmusikk, det gjør ikke jeg.

OK?

Skrevet

ingen spør nei...jeg undrer på hvorfor du ikke stiller til valg,

hvorfor er du her på DOL likssom

et grinete kjerring forum som du selv har sagt?

Så-så.

*klappe faderlig på hodet*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...