Gå til innhold

Stakkars unger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keinstein liker ikke svensk sur strømme. Det er utenlandsk matkultur, eller islandske værballer og hai.

Selv om svenskene er gale nok til å spise surstrømming, så trenger ikke jeg være like gal?

Dessuten bør vi overlate til svenskene å bli fornærmet og til meg å evt å spise det.

Det virker enkelte ganger at noen skal både spise det for meg og bli fornærmet på svenskenes vegne - på meg.

:-)

Skrevet

Det kan vel godt hende han gjør også - skulle ikke forundre meg det minste ;)

Han er jo Iman for 1600 skjeggiser, og masse deilige innvandrerdamer?

Gjest blahhhhhhhhhh!!
Skrevet

Så-så.

*klappe faderlig på hodet*

:-)

du har et handicap og det vet du, derfor er du her.Blandt grinete kjærringer

Skrevet

du har et handicap og det vet du, derfor er du her.Blandt grinete kjærringer

Å være grinete er i hvert fall ingen god egenskap, nærmest en funksjonshemming.

Funksjonshemmingen sier ikke noe om vedkommendes handikap, handikappet oppstår først når denne personen skal gjøre noe og ikke klarer det så godt som andre.

En blind har et handikap i forhold til andre og til sporten når hun skal skyte på blink. Men det oppstår ikke når hun skal tygge en brødskive. Og ikke når det er stokk mørkt.

De som er grinete har et handikap når de skal ha det hyggelig, og når andre skal ha det hyggelig sammen med dem.

Skrevet

Usj, ikke minn meg på de hjelpeklassene da. Ufyselige greier. Jeg blir kvalm når jeg tenker på dem og hvordan lærerne behandlet dem.

Skrevet

Usj, ikke minn meg på de hjelpeklassene da. Ufyselige greier. Jeg blir kvalm når jeg tenker på dem og hvordan lærerne behandlet dem.

Det var mange dyslektikere og ADHD? Lut og kaldt vann? På min skole knuste de f eks vinduene når de ikke fikk det som de ville. Til slutt fikk de være i fred, og ingen brød seg om de skulket. Det var ingen tilbud. De jentene som kom i disse klassene forandret seg til "svin". I dag ville minst halvparten fått behandling.

Skrevet

Det var mange dyslektikere og ADHD? Lut og kaldt vann? På min skole knuste de f eks vinduene når de ikke fikk det som de ville. Til slutt fikk de være i fred, og ingen brød seg om de skulket. Det var ingen tilbud. De jentene som kom i disse klassene forandret seg til "svin". I dag ville minst halvparten fått behandling.

Det var slik der jeg gikk også.

Og ingen snakket med dem og da mener jeg virkelig ingen. Jeg ble kjent med den ene gutten da jeg var 15 år, han hadde dysleksi og bodde alene med mora som var alkoholiker. Stakkars fyr, men jeg tror det har gått bra med ham.

Skrevet

Hm? Har jeg misforstått? *leser artiklen enda en gang*

Var det ikke så at minoritetselever skulle få norskopplæring i f. eks. Pakistan, for senere å komme til Norge?

Da er det vel ikke "hjelpeklasse" det er snakk om, er det?

Kanskje en gruppe ut i noen norsktimer (norsk 2-timer) for å lære språket bedre. Resten er sammen med resten av klassen, for å få utbytte av den sosiale biten.

Eller - misforstår jeg?

Skrevet

Han er jo Iman for 1600 skjeggiser, og masse deilige innvandrerdamer?

keinstein? hehe

Skrevet

Men kjære deg da, dette er jo et diskusjonsforum, og du legger støtt og stadig ut om meningene dine. Mener du i fullt alvor at det er kun dem som vil slikke deg opp etter ryggen som skal svare deg?

Når noen så tydelig leter forstørrelsesglass etter negativiteter om innvandrere generelt og muslimer spesielt, for så å legge det ut på dol, så må du nesten regne med litt kommentarer. Både om det du skriver, og det faktum at du virker rimelig overfiksert på temaet. Hvis ikke så foreslår jeg at du skriver kommentarerne ned i en søt notisbok som du beholder for deg selv. Dette er et diskusjonsforum, og du kan ikke diktere hvilke svar du skal få, og må faktisk tåle at folk her har en mening om deg og det du bedriver.

Det står i DOLs reglement at en skal diskutere sak, ikke person. Det er også vanlig folkeskikk.

Keinstein skriver nok mye om innvandrere, men er det noe galt i det? Skal vi klage på de på adopsjonsforum fordi de skriver så mye om adopsjon?

Dersom du har solskinnshistorier om innvandrere og innvandring, eller andre meninger enn keinstein, kan du fritt poste dem her.

Men ikke prøv å avspore debattene ved å diskutere personen framfor saken. Det viser bare hvor rett han har i det han skriver.

ylvali1365381015
Skrevet

Kunne vi bare fjerne alle vi ikke er enige med.

du vil da ikke det du?

vi må vel finne oss i å bli irriterte av og til dersom vi skal legge ut innlegg på forum. en påkjenning av og til. mvh,

Skrevet

keinstein? hehe

Helt feil mener du? au da, kanskje han ble fornermet?

Skrevet

Helt feil mener du? au da, kanskje han ble fornermet?

Nei -han bruker ikke bli det.

Skrevet

du vil da ikke det du?

vi må vel finne oss i å bli irriterte av og til dersom vi skal legge ut innlegg på forum. en påkjenning av og til. mvh,

Har ikke merka noen irritasjon eller påkjenning. Meldinger kan være spill og illusjon begge veier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...