Gå til innhold

Hurra - jeg er moderne i høst!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott :) Jeg tar bort litt, men syns jeg ser "flat" ut med sånne blyantstrektynne øyebryn.

Skrevet

Gratulerer! Jeg er nok dessverre utdatert på det området. Mine er naturlig smale, og jeg husker jeg misunte alle som hadde muligheten til å ha øyenbryn ala Brooke Sheilds. Prøvde å tegne på med øyenbrynsblyant men det så helt latterlig ut! :)

Skrevet

Jeg også. Man må bare være tålmodig. Trøster meg med klokka som står, den er riktig to ganger om dagen i alle fall.

:)

Skrevet

Nå først så jeg en ennen kjempegod nyhet i artikkelen,de melder også at: "Den metroseksuelle mannen er på vei ut"

Hurra!

Gjest Arguseye
Skrevet

Jeg og! :)

Har alltid likt buskete bryn, synes det er stygt med nappa.

Har dere lagt merke til at hun der Brooke Shields (eller hvordan etternavnet hennes staves..) alltid har hatt buskete bryn? hun kler det jo skikkelig da, tror hun ville blitt fæl med nappa.

Gjest Arguseye
Skrevet

Nå først så jeg en ennen kjempegod nyhet i artikkelen,de melder også at: "Den metroseksuelle mannen er på vei ut"

Hurra!

Hva er metrosexuell for no?

Skrevet

definisjon: "En urban mann med sterk estetisk sans som bruker mye tid og penger på utseende og livsstil."

jeg liker sånne menn jeg da...:)

Gjest Arguseye
Skrevet

definisjon: "En urban mann med sterk estetisk sans som bruker mye tid og penger på utseende og livsstil."

jeg liker sånne menn jeg da...:)

Pøh, du liker da alle menn! ;)

Skrevet

Yes! Jeg også :-)

Har kraftige bryn fra naturens side, så har nappet og nappet til den store gullmedalje for å holde de fine og smale.

Inntil i sommer, da lot jeg dem vokse _nesten_ fritt. Så nå er de vel omtrent noe midt i mellom, tenker jeg!

Så jeg er både moderne - OG forut i tid ;-)

;-)

Skrevet

Hurra!

PS Tror du det neste blir "buskete" legger?

*håpefullt* ;)

Skrevet

Opprinnelig var det et uttrykk om menn som var opptatt av utseendet sitt, men det ble ofte brukt om menn som var så opptatt av utseende og moter at de gjerne ble litt feminine. Menn som vokser brystkassa, napper og farger bryn, bruker mascara etc. Det er den siste gruppa jeg er glad er "ut". Bare flott at menn steller seg, men de bør være menn. :)

Skrevet

Yes! Jeg også :-)

Har kraftige bryn fra naturens side, så har nappet og nappet til den store gullmedalje for å holde de fine og smale.

Inntil i sommer, da lot jeg dem vokse _nesten_ fritt. Så nå er de vel omtrent noe midt i mellom, tenker jeg!

Så jeg er både moderne - OG forut i tid ;-)

;-)

*LOL* jeg også - har vært skikkelig sløv i sommer - men nå skal jeg ha MAryKay -party den 12 - så da må jeg prøve å se ut før det -hehe

Skrevet

Pøh, du liker da alle menn! ;)

*LOL* - nei - liker ikke de hårete, svette med rørleggersprekk :)

Skrevet

Hva i all verden har skjedd med halsen til Cindy Crawford på bildet litt ned på siden der? Den er jo en halvmeter lang!?

Ellers er det myyyye penere med normale øyenbryn enn sånne drit-falske fistynne streker.

Skrevet

Det er godt jeg aldri har vært opphengt i mote. :)

Skrevet

Hva i all verden har skjedd med halsen til Cindy Crawford på bildet litt ned på siden der? Den er jo en halvmeter lang!?

Ellers er det myyyye penere med normale øyenbryn enn sånne drit-falske fistynne streker.

du ser jo litt av den høyre skulderen da, men hun har svart jakke og halsen dekkes for det meste av hår. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...