nøffgakkmøbææ Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 ok. dere som har tatt sørlandsbanen vet jo at strekningen kr-sand - oslo er krengete, og at man ofte har skog/fjell rett ved nesen. det er rett og slett til å bli litt svimmel av:) jeg husker ikke den ene togturen jeg har hatt til stavanger, så derfor: er den samme ulla? eller er det litt mer åpne landskap og mindre svinger? 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 hm, tok tog oslo-stavanger tur retur for et par helger siden, og har ellers tatt toget denne strekningen mange ganger de siste årene. Men jeg aner rett og slett ikke. Følger ikke med. Elsker å ta tog, lager meg god niste, har med brus og sjokolade, bok og blader, gjerne også kryssord. 8 timer på tog er digg 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 hm, tok tog oslo-stavanger tur retur for et par helger siden, og har ellers tatt toget denne strekningen mange ganger de siste årene. Men jeg aner rett og slett ikke. Følger ikke med. Elsker å ta tog, lager meg god niste, har med brus og sjokolade, bok og blader, gjerne også kryssord. 8 timer på tog er digg Jeg også liker tog:)) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg er enig i at det er en del skog tett ved linja på Sørlandsbanen. MEN jeg synes det er deilig å ta toget :-) Det er nok noe av den samme skogen også vestover fra Kristiansand, men det er mange år siden jeg har tatt toget den veien, så jeg husker ikke helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.