Gå til innhold

togturen kristiansand- stavanger

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

ok. dere som har tatt sørlandsbanen vet jo at strekningen kr-sand - oslo er krengete, og at man ofte har skog/fjell rett ved nesen. det er rett og slett til å bli litt svimmel av:)

jeg husker ikke den ene togturen jeg har hatt til stavanger, så derfor:

er den samme ulla? eller er det litt mer åpne landskap og mindre svinger?

Fortsetter under...

Skrevet

hm, tok tog oslo-stavanger tur retur for et par helger siden, og har ellers tatt toget denne strekningen mange ganger de siste årene. Men jeg aner rett og slett ikke. Følger ikke med. Elsker å ta tog, lager meg god niste, har med brus og sjokolade, bok og blader, gjerne også kryssord. 8 timer på tog er digg :D

Skrevet

hm, tok tog oslo-stavanger tur retur for et par helger siden, og har ellers tatt toget denne strekningen mange ganger de siste årene. Men jeg aner rett og slett ikke. Følger ikke med. Elsker å ta tog, lager meg god niste, har med brus og sjokolade, bok og blader, gjerne også kryssord. 8 timer på tog er digg :D

Jeg også liker tog:))

Skrevet

Jeg er enig i at det er en del skog tett ved linja på Sørlandsbanen. MEN jeg synes det er deilig å ta toget :-)

Det er nok noe av den samme skogen også vestover fra Kristiansand, men det er mange år siden jeg har tatt toget den veien, så jeg husker ikke helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...