Gå til innhold

Innpåsliten fyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg sto og ventet på bussen hjem i dag kom en fyr og spurte meg om jeg var ferdig for dagen, han kjente meg nok igjen fra jobben. Jeg sa at jeg måtte gå tidlig for jeg skulle til legen med datra og tok så på meg øretelefonene igjen. Men han fortsatte bare å snakke jo! Flere ganger tok jeg på meg høretelefonene og fortsatte å høre på musikken min, snudde meg til og med med ryggen til! Men neida - han fortsatte å snakke til meg!

Da bussen omsider kom holdt jeg igjen så jeg skulle gå på etter ham og dermed unngå at han satte seg ved siden av meg, men neida! Han stoppet like etter at han hadde gått inn og rotet leeeenge for å få lagt på plass busskortet. Jeg satte meg ytterst på et tomt dobbeltsete for å slippe unna ham, på andre siden av midtgangen satte en annen kvinne seg og han satte seg ved siden av henne - det var tomt i bussen ellers! Jeg flyttet meg inntil vinduet etterpå, men han kom da ikke etter heldigvis.

Trodde han skulle ta hintet når jeg tok på meg øretelefonene og snudde ryggen til jeg, men det er vel noen som har forholdsvis korte sosiale antenner...

Og nei, jeg er ikke innbildsk for jeg er ikke smellpen og sånt og pleier absolutt ikke å bli "lagt an på" sånn uten videre. :o) Ikke iført goretex-jakke, dongeribukse og bustete hår i alle fall. *Hehe*

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• MsSophie

4

• flisa

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

off, sånne folk er slitsomme. jeg har en egen "stalker" på jobben, merkelig at jeg _alltid_ må på do når han kommer inn døra, liksom... ;)

Skrevet

off, sånne folk er slitsomme. jeg har en egen "stalker" på jobben, merkelig at jeg _alltid_ må på do når han kommer inn døra, liksom... ;)

Hysj da. ;o) Jeg har noen "kunder" jeg mer enn gjerne overlater til de andre på jobben jeg også ja. *Hehe*

Gjest Flystripa
Skrevet

Du skal jo bli smigret av sånne lokale indianere. *ler*

Nei, noen vet rett og slett ikke å oppføre seg.

Skrevet

Du skal jo bli smigret av sånne lokale indianere. *ler*

Nei, noen vet rett og slett ikke å oppføre seg.

"indianere"?

"..................................."

Skrevet

Hysj da. ;o) Jeg har noen "kunder" jeg mer enn gjerne overlater til de andre på jobben jeg også ja. *Hehe*

Ja, det går greit når han kommer innom på dagtid mens sjefen min (mann) er der, er verre på kvelden når vi bare er to på jobb, meg og stort sett ei kasserer som er yngre enn meg. Kan liksom ikke dumpe problemet over på henne.

En gang han ekle fyren var innom og dreiv og plaga meg mens jeg satt i kassa (nærgående spørsmål av typen "bor du alene? har du kjæreste? etc) kom det en annen kunde og nærmest kasta ham ut og ba han om å slutte å plage "venninna hennes" (altså meg). :D

Ble litt uforståelig for utenforstående dette, kanskje, men poenget er at jeg var veldig glad for litt støtte da jeg satt der og følte meg litt alene:)

Skrevet

"indianere"?

*Flirer* Jeg tror Flisa var nærmere sanneheten enn hun ante der. ;o) Skjønt _indianer_ var han dog ikke.

Skrevet

"indianere"?

Bortsett fra at det ikke var Flisa, men Flystripa selvfølgelig. :o)

Skrevet

*Flirer* Jeg tror Flisa var nærmere sanneheten enn hun ante der. ;o) Skjønt _indianer_ var han dog ikke.

Flisa?

"....................................."

Skrevet

Nei, det var bruken av "indianer" jeg lurte på, da :-)

"........................................."

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, det var bruken av "indianer" jeg lurte på, da :-)

"........................................."

Det er et flittig brukt uttrykk, om den lokale befolkningen, hvor det nok enn måtte være.

I denne betydningen, siktet jeg til et klabblag uten like (sosiale tilfeller med alskens rare problemer, som ikke eier sosiale antenner), som har tilhold rundt jobben til Lillemus.

Du, Prozak, kan jeg kanskje finne på å kalle for "en lokal Dol-indianer" *hehe*

Skrevet

Jeg synes du overreagerte. Hadde det kostet deg så mye å snakke litt med han? Kanskje han bare var ensom?

Skrevet

Hva var det som stoppa deg i å være litt hyggelig mot han?

Skrevet

Hva var det som stoppa deg i å være litt hyggelig mot han?

Hu har type ass.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det er nok sant at han var innpåsliten og hadde korte sosiale antenner. Forstår at du reagerte.

Men når det er sagt syns jeg likevel at det var uhøflig av deg å sette på deg øreklokkene og å snu ryggen til. Du var typisk norsk? Jeg også kan være slik avvisende av og til, men jeg har prøvd å ta meg litt sammen. Har funnet ut at jeg ikke "dauer" av å snakke om været og å se på bilder av barnebarn som gamle damer på bussen drar frem.

Det kan jo forreste være at denne innpåslitne fyren så at du virka sur og avvisende. Og så ble han litt desperat etter å få deg til å like han?

Gjest oskar olsen
Skrevet

Hu har type ass.

Skal man ikke være hyggelig om man har type?

Skrevet

Det er nok sant at han var innpåsliten og hadde korte sosiale antenner. Forstår at du reagerte.

Men når det er sagt syns jeg likevel at det var uhøflig av deg å sette på deg øreklokkene og å snu ryggen til. Du var typisk norsk? Jeg også kan være slik avvisende av og til, men jeg har prøvd å ta meg litt sammen. Har funnet ut at jeg ikke "dauer" av å snakke om været og å se på bilder av barnebarn som gamle damer på bussen drar frem.

Det kan jo forreste være at denne innpåslitne fyren så at du virka sur og avvisende. Og så ble han litt desperat etter å få deg til å like han?

Jeg kom ned på bussholdeplassen med øreklokkene på og så begynte han å snakke med meg og jeg måtte ta dem av, gang på gang.

Skrevet

Er dette forresten et tulleinnlegg?

Jeg skriver ikke tulleinnlegg her inne.

Jeg vet godt hvem fyren er og han _er_ en snåling som jeg ikke har noen som helst interesse av å bli bedre kjent med, sånn er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...