Gå til innhold

Innpåsliten fyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg syntes overhodet ikke det var spesielt krast å påpeke at det er gangske uhøffelig å ta på seg øreklokkene og snu ryggen til folk som prøver å prate med en.

Det blir derfor et paradoks for meg når en voksen dame kan oppføre seg slik, spesielt når den samme voksne dama blir sjokkert over barn som forteller at de ikke liker gulrøtter ved middagsbordet.

Du står selvfølgelig fritt i å mene noe helt annet.

Nå skulle jeg til å si noe svært lite konstruktivt angående "uhøffelig", men jeg klarte å la være. ...nesten..;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• MsSophie

4

• flisa

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han trakk seg noen skritt unna mellom hver gang han spurte meg om noe og da tok jeg på øretelefonene. Og så gikk det et halvt minutt kanskje og så kom han bort til meg igjen, gang på gang.

Jeg er enig med Glimtipper i at det ikke hadde kostet deg noe å være litt mer imøtekommende.

Husker en gang jeg skulle ta taxi hjem til studentbyen der jeg bodde, og jeg ble utsatt for verdens mest skravlesyke taxisjåfør - kom meg nesten ikke ut av drosjen selv etter at betaling og alt var ferdig, for han hadde så mye på hjertet!

Jeg smilte og svarte som best jeg kunne.

Da jeg kom meg inn på fellesområdet fortalte jeg om dette til en av naboene mine, og hun sa at jeg burde ha sagt rett ut at "jeg gidder ikke snakke mer med deg" og bare slengt igjen døra. Og så la hun til at alltid sa fra til pratsomme sjåfører at hun ville være i fred.

Jeg ble nokså sjokkert over dette. Vel var det ikek min drømmesituasjon å høre på sjaffisens utlegninger om politikk eller hva det var, men det å investere noen få minutter på å være hyggelig mot han kosta meg jo ingenting! Og kanskje jeg kunne bidra til å glede dagen hans?

Skrevet

Nå skulle jeg til å si noe svært lite konstruktivt angående "uhøffelig", men jeg klarte å la være. ...nesten..;)

Javel.

Skrevet

Jeg synes du skulle vært litt mer imøtekommende. Som allerede nevnt her, det koster så lite å være litt hyggelig. det kan jo hende denne mannen var veldig ensom. Kanskje hadde du reddet dagen hans ved å være hyggelig mot han.

Men det er jo dager hvor man helst vil være i fred, det forstår jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...