Gå til innhold

Spiste bare pølser og vafler - ble 112 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha vært bestefaren til Flisa det der! ;o)

Om ikke tippoldefaren! Jeg hører det er kortvarige generasjoner på dne kanten av landet! ;-)

Skrevet

Arv er viktig?

Da mener jeg ikke hangen til pølser og vafler. :-)

Skrevet

Om ikke tippoldefaren! Jeg hører det er kortvarige generasjoner på dne kanten av landet! ;-)

LOL!

Skrevet

LOL!

å sitt ikke der og flir når jeg ikke er tilstede! :)

Bestemora mi lever - hun blir 95 til jul, og kan godt rekke å bli tipp-tipp-oldemor - hun er tipp-oldemor til over 12 stk. :)

Skrevet

Nå har jeg store problemer med å tro at det var så mye pølser og vaffel som ble spist i begynnelsen av 1900-tallet. At han i de siste årene hadde dårlig kosthold kan så være. Det er ikke det som har bygd opp kroppen hans.

Skrevet

å sitt ikke der og flir når jeg ikke er tilstede! :)

Bestemora mi lever - hun blir 95 til jul, og kan godt rekke å bli tipp-tipp-oldemor - hun er tipp-oldemor til over 12 stk. :)

Du store verden!

Her må jeg visst ta tilbake ett og hitt, ja.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...