Gjest mij Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 For dem som leste tråden min der jeg spurte om noen visste hvorvidt Lånekassen har lov å kreve gebyr tidligere enn de 14 dagene som loven sier, så.. vel, jeg skrev mail og spurte om de hadde dispensasjon fra denne loven, og her er svaret: "Lån i lånekassen er gitt uten sikkerhet. Den strenge gebyrpolitikken er et virkemiddel for å få pengene inn igjen, slik at staten ikke taper penger. Gebyrene for purring og varsel om oppsigelse er høyere enn i private banker. Lånekassen har fått unntak fra loven som begrenser gebyrene i privatbanker." Så hvis de sier det så... Forundrer meg ikke. Vel heretter er det bare å betale innen forfall folkens, eller blir du loppet av Staten. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Loppet av Staten blir man uansett. Alle blir loppet mye, men er man for sen blir man loppet enda mer... 0 Siter
Speak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det er flere som har fått unntak fra vanlige regler her. Men selvsakt bare statlige instanser...... Idiotisk spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.