Gå til innhold

Er jeg en romantiker eller en livsnyter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjedde noe veldig merkelig nå. Jeg er på Lillehammer, det er kveld og det blåser friskt. Men jeg finner alt det der mens jeg gikk en tur, utrolig sjarmerende. På en måte romantiserte jeg det hele. Det var så vakkert, fargene, sansene og hele pakka. Jeg fikk en rar følelse i meg. En lykkelig følelse at selv om alt ikke går kjempebra så klarte jeg å drømme meg bort der ute. Følte meg vel og elsket det. Er jeg rar eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke rar, du er heldig .o)

Ta vare på sånne følelser og øyeblikk, dem kan det aldri bli for mange av!

Skrevet

Har også sånne opplevelser en sjelden gang.. Så vanskelig å forklare, men jeg tror jeg skjønner deg. Tror du er nærmere livsnyter enn romantiker! At man bare nyter at alt er fint der og da. Var ute i bilen en snarttur i sted, og det var mørkt og varmt med en deilig bris. SÅ slo det meg plutselig at så deilig og fint det var, og så deilig jeg hadde det selv akkurat da. Og "blacka ut" et øyeblikk med å stoppe og smile til megselv der(må jo ha sett ut som en fjott)...

I så fall er vi begge gale! Og det kan jo tenkes..

Skrevet

Mmm, både Hamar og Lillehammer

er små byer med lav trehusbebyggelse, nær det store stille vann. Lillehammer har et spennende butikkutvalg og pitttoreske små spisesteder, og du kan stå på broen og filosofere...

Hamar, på sin side har Kirkeruinene og den vakre parken, og turstiene etc.

- Og dette var bare to av Norges perler.

Nei, du er ikke rar, men Norge er fantastisk.

Gjest Pro-Lite
Skrevet

Opplever det du beskriver nå og da, når jeg er i naturen. Flott.

Skrevet

Du er ikke rar, du er heldig .o)

Ta vare på sånne følelser og øyeblikk, dem kan det aldri bli for mange av!

Har den følelsen enda. Vet ikke hvordan jeg skal forklare den men det er noe som rører seg inni meg. Jeg vet ikke hva, men jeg føler at jeg er rolig, avslappet og behersket. Turen var deilig. Så på stjernene og livet virket så enkelt og deilig.

Skrevet

Opplever det du beskriver nå og da, når jeg er i naturen. Flott.

Men jeg var ikke i naturen men i et lite borettslag. Men det var så deilig og masse fine tanker veltet inn.

Gjest Pro-Lite
Skrevet

Men jeg var ikke i naturen men i et lite borettslag. Men det var så deilig og masse fine tanker veltet inn.

Jeg vet det. Men JEG får slike opplevelser når jeg er i naturen.

Egentlig går det an å romantisere i de fleste rolige omgivelser. Hvis man er åpen for det. Du er tydeligvis det.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Så deilig at noen endelig satte ord på det! Trodde jeg var den eneste... Takk skal du ha :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Har også sånne opplevelser en sjelden gang.. Så vanskelig å forklare, men jeg tror jeg skjønner deg. Tror du er nærmere livsnyter enn romantiker! At man bare nyter at alt er fint der og da. Var ute i bilen en snarttur i sted, og det var mørkt og varmt med en deilig bris. SÅ slo det meg plutselig at så deilig og fint det var, og så deilig jeg hadde det selv akkurat da. Og "blacka ut" et øyeblikk med å stoppe og smile til megselv der(må jo ha sett ut som en fjott)...

I så fall er vi begge gale! Og det kan jo tenkes..

En fin form for galskap, i så fall...

;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Har den følelsen enda. Vet ikke hvordan jeg skal forklare den men det er noe som rører seg inni meg. Jeg vet ikke hva, men jeg føler at jeg er rolig, avslappet og behersket. Turen var deilig. Så på stjernene og livet virket så enkelt og deilig.

Det er ikke rett og slett høsten som setter deg i stemning, da?

Høsten er en nydelig årstid, synes nå jeg...

Skrevet

Man kjenner

et pust

av fjern

romantikk

når man

plutselig stanser

på ferden

og føler

et svimlende

øyeblikk

at man eier

den hele verden.

Dette fant jeg en gang og synes det er fint skrevet :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Man kjenner

et pust

av fjern

romantikk

når man

plutselig stanser

på ferden

og føler

et svimlende

øyeblikk

at man eier

den hele verden.

Det var nydelig!!

:-)

Skrevet

Jeg er veldig sånn om høsten - syns alt rundt meg er så vakkert at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av det alt sammen.

Skrevet

Det er jo så fint måneskinn i kveld, kanskje du er påvirket av det også. ;)

Skrevet

Man kjenner

et pust

av fjern

romantikk

når man

plutselig stanser

på ferden

og føler

et svimlende

øyeblikk

at man eier

den hele verden.

Jeg synes det er en skikkelig uting å sitere et dikt uten å nevne forfatteren.

Skrevet

Jeg synes det er en skikkelig uting å sitere et dikt uten å nevne forfatteren.

Jeg vet ikke forfatteren. Dette er typen ukens nolo der det ikke sto forfatter

Skrevet

Jeg vet ikke forfatteren. Dette er typen ukens nolo der det ikke sto forfatter

Åkæj, da er du vel frikjent. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...