flisa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Takk for det Ja, ikke la ho derre Wallass-dama herse med deg! 0 Siter
Soria Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ja, ikke la ho derre Wallass-dama herse med deg! Nei, det skal jeg ikke 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Du er en livsnyter! Jeg prøver også å ta vare på de små øyeblikkene - har mistet flere i kreft de siste årene og vet hvor skjørt livet er. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det er vel det vi kaller små øyeblikk av lykke! Samme hva som fremkaller dem, natur, barn eller andre ting. Har den følelsen selv nå og da, og vi skal være glad at vi evner å føle det slik! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ikke noe rart med det. Evnen over å glede seg over livets små øyeblikk er en evne som dessverre er lite utviklet hos dagens sofistikerte, moderne mennesker. Håper for din del at evnen videreutvikles; og at du vil oppleve flere slike magiske stunder i hverdagen som gir inspirasjon og økt livsglede. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ja, ikke la ho derre Wallass-dama herse med deg! Høyh! Jeg trakk jo anklagen og brettet ned min formanende pekefinger! 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Høyh! Jeg trakk jo anklagen og brettet ned min formanende pekefinger! da lar jeg nåde gå for rett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.