Gå til innhold

Er jeg en romantiker eller en livsnyter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det :)

Ja, ikke la ho derre Wallass-dama herse med deg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal jeg ikke :)

Skrevet

Du er en livsnyter! Jeg prøver også å ta vare på de små øyeblikkene - har mistet flere i kreft de siste årene og vet hvor skjørt livet er.

Gjest girl with no name
Skrevet

Det er vel det vi kaller små øyeblikk av lykke! Samme hva som fremkaller dem, natur, barn eller andre ting. Har den følelsen selv nå og da, og vi skal være glad at vi evner å føle det slik!

Skrevet

Ikke noe rart med det.

Evnen over å glede seg over livets små øyeblikk er en evne som dessverre er lite utviklet hos dagens sofistikerte, moderne mennesker.

Håper for din del at evnen videreutvikles; og at du vil oppleve flere slike magiske stunder i hverdagen som gir inspirasjon og økt livsglede.

Skrevet

Høyh! Jeg trakk jo anklagen og brettet ned min formanende pekefinger!

Skrevet

Høyh! Jeg trakk jo anklagen og brettet ned min formanende pekefinger!

da lar jeg nåde gå for rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...