mil1365380270 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvordan ser du det? Sitter jentene og skræver foran deg? Jeg antar du ser dem i dusjen, og det er mange jenter som har en frisert dusk eller et-eller-annet foran der. Det er denne du ser når de står. Ikke rundt kjønnsleppene og bakover mot analhullet. De fleste shaver dette området. Når jeg snakker om å være barberte snakker jeg om rundt kjønnet. Ikke dusken foran. Den er intet problem, og de fleste har en velfrisert trekant/stripe der. Da har jeg misforstått deg totalt. Og er enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Klart mange lar seg påvirke av media, det skrev jeg over, men tror du virkelig at folk fortsetter med noe de mistrives med i år etter år dersom det ikke gagner dem positivt? Det tror ikke jeg. Ei heller har jeg hørt shava damer forfekte noe annet enn at de gjør det fordi de selv trives bedre shava enn ushava. Jeg har ikke sagt at de mistrives med det! Men hva man "synes" om både dette og hint er _også_ ofte påvirket av omgivelsene. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg, for vi har gjort det før og er uenige! ;-) Men det blir akkurat som med vannsenga: Folk mente dengangen - og snakket høyt og tydelig om det - at senga var behagelig, deilig under sex, god for ryggen etc etc. Jeg tror da vitterlig ikke at disse folkene løy om dette mens de hadde mange dårlige netter. Akkurat der og da syntes de nok at dette var det beste. Men tiden har vist at de fleste av dem har hivd ut senga forlensgt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har ikke sagt at de mistrives med det! Men hva man "synes" om både dette og hint er _også_ ofte påvirket av omgivelsene. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg, for vi har gjort det før og er uenige! ;-) Men det blir akkurat som med vannsenga: Folk mente dengangen - og snakket høyt og tydelig om det - at senga var behagelig, deilig under sex, god for ryggen etc etc. Jeg tror da vitterlig ikke at disse folkene løy om dette mens de hadde mange dårlige netter. Akkurat der og da syntes de nok at dette var det beste. Men tiden har vist at de fleste av dem har hivd ut senga forlensgt! ;-) Det er så lenge siden jeg har diskutert det her at jeg ikke husker hvem jeg har diskutert det med tidligere. Vannsenga er et helvete. At noen en gang i tiden likte den er ikke til å fatte, men det var vel uansett et fenomen som gikk veldig raskt over. Det er ingenting som tyder på at shavinga ikke vil bestå. Det blir som med armhulene og leggene. Jeg var vel ikke engang påtenkt da den moroa begynte, men det fantes helt sikkert folk som også den gang påsto at fenomenet ville gå over av seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 så fint for deg og de som skal tjene penger da, at mange jenter tror det er ekkelt slik de er fra naturens side. så kan de bruke enda flere midler på å modifisere utseendet sitt og holde samfunnshjulene i gang bare ved det. skjønner at om du eter fitte og opplever det som et andektig måltid, med hvitsnipp og små, siviliserte smattelyder, så kan usiviliserte hår og ellers alt som minner om dyriske drifter frata deg appetitten. men sex er jo hinsides alle slike begreper- sex er rett og slett primitivt,mann! det er drifter, lukter, sanser på alle plan. det har sin egen estetikk,sin egen begrunnelse og egne spilleregler, totalt fremmed fra den siviliserte verden vi bevitner i offentligheten. jeg liker heller ikke hår i maten. på restaurant eller hjemme. hår er avfall når det ikke er det det naturlig hører hjemme. men det hører altså naturlig hjemme på menneskekroppen. hos _voksne_. Herregud, hva med litt magemål? Glattbarbering er selvfølgelig noe som er veldig vanlig nå, p.g.a mote, og det kommer selvfølgelig til å fortsette å gå i bølger videre i historien. SDD har overhodet ingen påvirkningskraft i seg selv, annet enn evt. over de han møter. Og hvis jeg ikke tar feil, så er han omtrent like gammel som meg. Det er dermed lite sannsynlighet med noen påvirkning og "forming" av lettpåvirkelige tenåringer. Selv spiser jeg forøvrig alle varianter uten å nøle. "......................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 nei, det er ikke alltid jeg barberer meg under armene nei. som du sier, en liten dusk er jo bare sexy.synes _ikke_ det penere uten hår. men frisering er jo noe helt annet. vi har vel bare totalt forskjellig smak- og bra er det, så det store mangfold utfolde seg videre. noen for enhver der altså! men kom ikke med konklusjoner om hva som er normalt blandt kvinner i dag på bakgrunn av dem du har beskuet. mvh, Hvis du ikke vet at det er normen å være mer eller mindre barbert for tiden, så vet du ganske lite om verden og tiden du lever i. Forøvrig - du er _ikke_ sexy med en "liten dusk" under armene. Usj. "............................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Klart media har mye å si, spesielt for svært unge jenter. Men de fleste jeg har hatt sex med er rundt regna min alder, og jeg tror nok de er i stand til å tenke selv og foreta valg deretter. Hadde de ikke foretrukket shaving hadde de rimelig sikkert latt det gro, eventuelt kun kjørt en lett frisering. Jeg shaver selv og merker hvor ekstremt mye mer følsomt området jeg gir en overhøvling blir. Jeg vil tro det samme er tilfelle for kvinner. I hvert fall er det det de sier. Så det er ikke kun det visuelle og "hår i maten"-argumentet det går på. Det er rett og slett utrolig mye mer behagelig. Ikke bare for den som gir oralsexen, men også for den som mottar. Det merker jeg selv. Min hårfobi er uansett på et unormalt nivå. Det skal jeg være den første til å innrømme. Det stammer sikkert fra et lumsk møte med en eller annen naken buskvekst av en kvinnelig gorilla på en eller annen nudiststrand jeg muligens var på som barn, og det har sikkert fucka meg opp helt. Men uansett hva årsaken måtte være er det intet problem. Ikke så lenge jeg lever i en tid hvor folk shaver seg. Det er derfor jeg ikke finner opp noen tidsmaskin og drar tilbake til 1800-tallet. Nuh...jeg tror jeg kan garantere deg at du ville funnet barbert mus på 1800-talet også, i de riktige kretsene :-) "............................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noe som skurrer her, hvis du mener å påstå at de fleste rundt 30 er glattbarberte. Enten ferdes du i ett helt annet miljø enn meg, eller du har ikke sex med, eller tilgang til å sjekke behåring på så utrolig mange. Min erfaring er fra skifting på div. steder, svømmehaller etc. Vil tro min tilgang på naturell mus er minst like stor som din, og min erfaring er at frisering er vanlig, glattbarbert sjeldnere :-) Mine definisjoner: Barbert: Alle grader. Ofte bare nedenfor venusberget Glattbarbert: Helt barbert. Ingen dusk, ingenting. Sistnevnte er nok ikke så veldig vanlig, selv om jeg har "opplevd" min share av dem også. "....................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noe som skurrer her, hvis du mener å påstå at de fleste rundt 30 er glattbarberte. Enten ferdes du i ett helt annet miljø enn meg, eller du har ikke sex med, eller tilgang til å sjekke behåring på så utrolig mange. Min erfaring er fra skifting på div. steder, svømmehaller etc. Vil tro min tilgang på naturell mus er minst like stor som din, og min erfaring er at frisering er vanlig, glattbarbert sjeldnere :-) Ups...glemte: Fristert: Kantene rundt er fristerte, slik at all behåringen enten er smalnet inn, eller evt. slik at det akkurat passer innenfor trusa. Ingen barbering av selve kjønnet, men gjerne klipping av lengden (på hårene). "........................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Wake up and smell the coffee!! Det er - dessverre - utrolig mange kvinner som blir påvirket av media og/eller forventningspress fra omverdenen, enten dette "presset" stemmer overens med virkeligheten eller ikke. Det er da nok å nevne de sylslanke hollywoodstjernene. En undersøkelse i UK viste at gravide følte et stort press for å være ultraslanke kort tid etter fødselen, akkurat som hollywoodmødrene.... Synd, men sant. Av egen erfaring vil jeg si at kvinner som runder tretti har mye, mye mindre sannsynlighet for å være påvirket av slike "trender" i samme grad som yngre kvinner. Dessuten - som SDD sier - hans hår-antipati er overhodet ikke normen blant menn, selv om det er en sterk mote med barbering i en aller annen grad. "......................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har ikke sagt at de mistrives med det! Men hva man "synes" om både dette og hint er _også_ ofte påvirket av omgivelsene. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg, for vi har gjort det før og er uenige! ;-) Men det blir akkurat som med vannsenga: Folk mente dengangen - og snakket høyt og tydelig om det - at senga var behagelig, deilig under sex, god for ryggen etc etc. Jeg tror da vitterlig ikke at disse folkene løy om dette mens de hadde mange dårlige netter. Akkurat der og da syntes de nok at dette var det beste. Men tiden har vist at de fleste av dem har hivd ut senga forlensgt! ;-) Jeg er helt enig i den beskrivelsen din av vannsenga - og savner den! Det største problemet med vannseng var at den ikke varte så mange årene. Vi slet ut to. Da den siste var klar for utskiftning, var det ikke lenger mulig å få tak i dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har ikke sagt at de mistrives med det! Men hva man "synes" om både dette og hint er _også_ ofte påvirket av omgivelsene. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg, for vi har gjort det før og er uenige! ;-) Men det blir akkurat som med vannsenga: Folk mente dengangen - og snakket høyt og tydelig om det - at senga var behagelig, deilig under sex, god for ryggen etc etc. Jeg tror da vitterlig ikke at disse folkene løy om dette mens de hadde mange dårlige netter. Akkurat der og da syntes de nok at dette var det beste. Men tiden har vist at de fleste av dem har hivd ut senga forlensgt! ;-) Men det du sier nå er jo at folks egne meninger, oppfatninger og preferanser endrer seg med tiden. Mer eller mindre i takt med moter og trender. Ja? Er ikke det ganske så selvsagt, da? Jeg har f.eks endret litt "smak" når det gjelder kvinnekjønn. Nå synes jeg det er litt eksklusivt med ei ubarbert mus. Det syntes jeg ikke for 17 år siden (da var det ingen som var noe annet). For 10 år siden var fortsatt barbert mus litt "ekstra". I dag er det normen, selv selv om jeg absolutt foretrekker hårløs mus, så er det noe kult med det motsatte også. ".........................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er så lenge siden jeg har diskutert det her at jeg ikke husker hvem jeg har diskutert det med tidligere. Vannsenga er et helvete. At noen en gang i tiden likte den er ikke til å fatte, men det var vel uansett et fenomen som gikk veldig raskt over. Det er ingenting som tyder på at shavinga ikke vil bestå. Det blir som med armhulene og leggene. Jeg var vel ikke engang påtenkt da den moroa begynte, men det fantes helt sikkert folk som også den gang påsto at fenomenet ville gå over av seg selv. Nuvel. Du trenger ikke gå lenger tilbake enn til 70-tallet før det ikke var på langt nær så vanlig å shave seg under armene (for kvinner). Det er ingenting som tilsier at det ikke skal kunne blir "mote" å la håret gro der, akkurat som mellom bena. Det avhenger av veldig mye - bl.a de som dikterer hva som skal være "in" for oss. "........................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er helt enig i den beskrivelsen din av vannsenga - og savner den! Det største problemet med vannseng var at den ikke varte så mange årene. Vi slet ut to. Da den siste var klar for utskiftning, var det ikke lenger mulig å få tak i dem. *S* Sikkert noen av dem som mer enn gjerne skulle hatt slik seng, ja, men utrolig mange har rett og slett skiftet mening. Kjenner flere som "rakk" å selge vannsengene sine på bruktmarkedet før bunnen falt ut av det også. Selv har jeg svært liten erfaring med vannseng - har soven én natt - ALENE - og det var en merkelig opplevelse. Mulig man må venne seg til det. I mangel av gyngende vann får dere nøye dere med annet gyngende underlag, da! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Men det du sier nå er jo at folks egne meninger, oppfatninger og preferanser endrer seg med tiden. Mer eller mindre i takt med moter og trender. Ja? Er ikke det ganske så selvsagt, da? Jeg har f.eks endret litt "smak" når det gjelder kvinnekjønn. Nå synes jeg det er litt eksklusivt med ei ubarbert mus. Det syntes jeg ikke for 17 år siden (da var det ingen som var noe annet). For 10 år siden var fortsatt barbert mus litt "ekstra". I dag er det normen, selv selv om jeg absolutt foretrekker hårløs mus, så er det noe kult med det motsatte også. ".........................................." "Men det du sier nå er jo at folks egne meninger, oppfatninger og preferanser endrer seg med tiden. Mer eller mindre i takt med moter og trender. Ja? Er ikke det ganske så selvsagt, da?" Ja, det er så selvsagt at det burde vært unødvendig å påpeke det, men enkelte påstår hardnakket at visse ting er fullstendig upåvirket av trender, og derfor fant jeg det nødvendig å påpeke det som for deg om meg synes selvsagt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 *S* Sikkert noen av dem som mer enn gjerne skulle hatt slik seng, ja, men utrolig mange har rett og slett skiftet mening. Kjenner flere som "rakk" å selge vannsengene sine på bruktmarkedet før bunnen falt ut av det også. Selv har jeg svært liten erfaring med vannseng - har soven én natt - ALENE - og det var en merkelig opplevelse. Mulig man må venne seg til det. I mangel av gyngende vann får dere nøye dere med annet gyngende underlag, da! ;-) He he, annet gyngende underlag fungerer fint, det stemmer. Men der mangler den gode varmen som er i vannsenga 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 "Men det du sier nå er jo at folks egne meninger, oppfatninger og preferanser endrer seg med tiden. Mer eller mindre i takt med moter og trender. Ja? Er ikke det ganske så selvsagt, da?" Ja, det er så selvsagt at det burde vært unødvendig å påpeke det, men enkelte påstår hardnakket at visse ting er fullstendig upåvirket av trender, og derfor fant jeg det nødvendig å påpeke det som for deg om meg synes selvsagt! ;-) Det er jeg selvfølgelig helt og holdent enig i, basert på ufravikelige bevis opp gjennom historien. INGEN trender er fastspikret. Og å tro at fittebarbering er annerledes enn andre trender, er jo ingenting annet enn ønsketenking :-) "........................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Herregud, hva med litt magemål? Glattbarbering er selvfølgelig noe som er veldig vanlig nå, p.g.a mote, og det kommer selvfølgelig til å fortsette å gå i bølger videre i historien. SDD har overhodet ingen påvirkningskraft i seg selv, annet enn evt. over de han møter. Og hvis jeg ikke tar feil, så er han omtrent like gammel som meg. Det er dermed lite sannsynlighet med noen påvirkning og "forming" av lettpåvirkelige tenåringer. Selv spiser jeg forøvrig alle varianter uten å nøle. "......................................." tenkte ikke på shitosv sin påvirkningskraft, nei! hihi, selv om han oppleves mektig for enkelte her på sex-sidene, var det dekningen i media jeg siktet til- som skaper moten til enhver tid. noe som svinger, ja, det har du rett i... magemål? synes du jeg gaper over for mye? ;-) vel, ikke mer enn jeg tåler, kan jeg forsikre deg om. og da er vi vel på samme alder alle tre, da. nå har jeg vel oppsummert og kommentert innlegget ditt grundig nok til at vi unngår flere misforståelser. klem til dere- dere setter unektelig en liten spiss på dagen innimellom pliktene! ;-) mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg synes du gir kvinner lite honnør for egen selvstendighet dersom du mener de lar seg styre til å shave kjønnet fordi media forteller dem at det er sånn vi menn liker det. Dessuten er jeg den eneste du har sett på dol med fullstendig hårfobi, så argumentet om at mange menn har det holder ikke mål. Jeg har heller ikke møtt mange menn som meg. Ok, de fleste vet hva de liker og jeg har knapt møtt på noen som ikke foretrekker barbering, men med unntak av meg vet jeg ikke om andre menn som får brekningsfornemmelser av uønskede buskvekster. "Dessuten er jeg den eneste du har sett på dol med fullstendig hårfobi, så argumentet om at mange menn har det holder ikke mål. Jeg har heller ikke møtt mange menn som meg. Ok, de fleste vet hva de liker og jeg har knapt møtt på noen som ikke foretrekker barbering, men med unntak av meg vet jeg ikke om andre menn som får brekningsfornemmelser av uønskede buskvekster. :)" Nå er ikke jeg mann, men jeg har allikevel hårfobi. Grunnene til at jeg har hårfobi har jeg ikke peil på, siden vi i min familie er velsignet med sparsom kroppshårvekst. Jeg har faktisk spydd en gang, jeg var riktignok dritings og hadde planer om å gi en blowjob til en tilfeldig forbipasserende. Han dro ned buksa og der åpenbarte det seg det mest hårete mannekjønnet jeg noen gang har sett, lange ekle hår, massevis! Jeg blir enda dårlig når jeg tenker på det. Gudskjelov har de fleste menn også vett nok til å rake seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hvis du ikke vet at det er normen å være mer eller mindre barbert for tiden, så vet du ganske lite om verden og tiden du lever i. Forøvrig - du er _ikke_ sexy med en "liten dusk" under armene. Usj. "............................................." nå synes jeg du begynner å bli drøy prozak. snakket ikke om dusker her. når det er sagt. jeg driter i hva som er normen, jeg forholder meg til min estetiske sans. det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, like lite som shit her kan noe for at han har fobi mot hår. jeg angriper da ikke den stakkars mannen fordet, og sier:usj, jeg synes ikke du er sexy!!? har du ingen skam i livet? stygt var det. skal ikke spekulere i hvorvidt jeg tror _du_ er sexy. hva skulle vel være vitsen med det? mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 "Dessuten er jeg den eneste du har sett på dol med fullstendig hårfobi, så argumentet om at mange menn har det holder ikke mål. Jeg har heller ikke møtt mange menn som meg. Ok, de fleste vet hva de liker og jeg har knapt møtt på noen som ikke foretrekker barbering, men med unntak av meg vet jeg ikke om andre menn som får brekningsfornemmelser av uønskede buskvekster. :)" Nå er ikke jeg mann, men jeg har allikevel hårfobi. Grunnene til at jeg har hårfobi har jeg ikke peil på, siden vi i min familie er velsignet med sparsom kroppshårvekst. Jeg har faktisk spydd en gang, jeg var riktignok dritings og hadde planer om å gi en blowjob til en tilfeldig forbipasserende. Han dro ned buksa og der åpenbarte det seg det mest hårete mannekjønnet jeg noen gang har sett, lange ekle hår, massevis! Jeg blir enda dårlig når jeg tenker på det. Gudskjelov har de fleste menn også vett nok til å rake seg. "og hadde planer om å gi en blowjob til en tilfeldig forbipasserende. " Wow!! det må jeg si! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244673-hey-shit-diddelidoo/page/2/#findComment-1904162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.