Gå til innhold

hey! shit! diddelidoo! ;-)

Anbefalte innlegg

;-) Du og Reidar liksom!! ;-) "tenk om jeg og Sammanta kunne blitt kjærster, a! Det hadde vær schtilig! Ihvertfall for meg!" *LOL*

Pamela er bare råfæl! Æsj!

Om Anna Nicole og Samantha kan man jo si at de tross alt har (hadde) naturlige pupper.

Det komiske da Anna Nicole kom, var at det ble argumentert med at man derved skulle redusere faren for komplekser hos jenter/kvinner ved at man bare presenterte sylsanke damer..... Men Anna Nicole var jo helt klart i kategorien "sexbombe". Hvis man _virkelig_ skulle vise frem noen som gjorde at man ikke får komplekser burde mann tatt en dame med kjempestore hofter og bittesmå pupper! ;-)

Dessuten viser vel historien til frøken Smith at hun ikke akkurat ble noe voldsomt forbilde for de unge pikene. :)

Samantha var jo alle gutters våte drøm da jeg var 12. Hvis man ikke likte Samantha fikk man juling. :)

Men hun ble jo lesbe. Er det rart mange i min generasjon ble narkomane? For vår del var det Samantha som kom ut av skapet. For deres var det George Michael og Limahl. Vi snakker om kilder til frustrasjon for en hel generasjon unge mennesker.

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

27

• ShitDiddelyDo

25

• Prozak

20

• morsan

15

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015

Nei, det gjorde du ikke.

Dette skrev du:

"nå begynner det jammen meg igjen! jeg vil ikke at sambo skal rake eller shave noe som helst jeg. er jeg et usivilisert menneske av den grunn? diss konklusjonene er det jeg vil til livs!!!!"

Du tok ikke humoren eller overdrivelsen. Derfor lurte jeg på om du ikke eier humor. Det er lov å gå glipp av et poeng i ny og ne - ingen grunn til å begynne å påstå at man ikke mente det i ettertid.

"........................................."

hmm...

nåja. du kan få ha dine meninger i fred for meg. ser at det ikke akkurat oste humor av det svaret, hvis du har klippet direkte.

mvh,

hmm...

nåja. du kan få ha dine meninger i fred for meg. ser at det ikke akkurat oste humor av det svaret, hvis du har klippet direkte.

mvh,

Det var jo poenget mitt, da. Hvis du skal bruke ironi, noe jeg for min del applauderer, så må du gjøre det ordentlig. Hvis ikke mister det absolutt all mening, og det vil ofte fremstå som det stikk motsatte. (Dette er bare et tips, mht. skriftlig kommunikasjon. Ikke en "mening".)

"........................................"

"jeg vil ikke at sambo skal rake eller shave noe som helst jeg. "

Gjelder dette også skjegg?

Hva med lange hår som stikker ut av nesa? Jeg jobbet en gang med en gubbe som hadde lange hår som stakk ut, og når han tenkte seg omm satt han og vtinnet på hårene i distraksjon...... BÆRRE LÆKKERT, JA! ;-)

Nesehår nappes. Det er faen så vondt men definitivt verdt det. :)

ylvali1365381015

Det var jo poenget mitt, da. Hvis du skal bruke ironi, noe jeg for min del applauderer, så må du gjøre det ordentlig. Hvis ikke mister det absolutt all mening, og det vil ofte fremstå som det stikk motsatte. (Dette er bare et tips, mht. skriftlig kommunikasjon. Ikke en "mening".)

takk for tipset!

mvh,

Annonse

ylvali1365381015

;-) Du og Reidar liksom!! ;-) "tenk om jeg og Sammanta kunne blitt kjærster, a! Det hadde vær schtilig! Ihvertfall for meg!" *LOL*

Pamela er bare råfæl! Æsj!

Om Anna Nicole og Samantha kan man jo si at de tross alt har (hadde) naturlige pupper.

Det komiske da Anna Nicole kom, var at det ble argumentert med at man derved skulle redusere faren for komplekser hos jenter/kvinner ved at man bare presenterte sylsanke damer..... Men Anna Nicole var jo helt klart i kategorien "sexbombe". Hvis man _virkelig_ skulle vise frem noen som gjorde at man ikke får komplekser burde mann tatt en dame med kjempestore hofter og bittesmå pupper! ;-)

jeg synes anna nicole var befriende. endelig kunne jeg finne meg til rette i idealet.

synes pupper er digg, store og små selvfølgelig,det må stå til resten av kurvene.

men anna var en befrielse.

jeg er nå mørk, men bortsett fra det...

mvh,

Annonse

ylvali1365381015

"Hvis man _virkelig_ skulle vise frem noen som gjorde at man ikke får komplekser burde mann tatt en dame med kjempestore hofter og bittesmå pupper! ;-)"

Det skjer jo ikke. Og det er vel bedre med "litt" enn ingenting, er det ikke?

endelig! denne anledningen har jeg ventet på: omsider helt og holdent enig med prozak!

;-)

mvh,

endelig! denne anledningen har jeg ventet på: omsider helt og holdent enig med prozak!

;-)

mvh,

Nå må du ikke glemme å stikke fingrene i ørene mens du synger "LALALALAALLAALALAALLA". Jeg synes nesten det "kledde" deg bedre...:-)

"......................................"

Ikke like åpenbart for meg da skjønner du.

Jeg sitter ikke inni hodet ditt og kjenner ikke din retorikk til fulle.

Men sint det er du, det er jaggu faen og dust meg her og der...(i en del av svarene til meg iallefall).

Tror nesten du får adrenalinøkning bare du ser nicket mitt. Kanskje jeg burde bytt til et mer godslig et, feks:besta?

mvh,

Prozak snakker slik til alle, avhengig av hvordan de snakker til han. Ingen grunn til å føle seg spesiell ;)

ylvali1365381015

Prozak snakker slik til alle, avhengig av hvordan de snakker til han. Ingen grunn til å føle seg spesiell ;)

vel, alle er vi spesielle, ja rent ut sagt unike, er vi ikke?

;-)

jeg får ikke helt hetta, altså. men det er slitsomt å få veggen rett i fleisen gjenatte ganger. særlig når man forsøker å gå ut døra.

:-) mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...