songbirdy Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 .. det var da også noe å få rettslig forbud mot! hehe http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1445999.ece 0 Siter
Velouria Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Bra tiltak av retten syns jeg, jeg hadde _klikket_ om noen av mine naboer konstant spilte "power ballads" _hver_ dag. Jeg kjenner at jeg blir irritert bare jeg skriver om det, så for å holde blodtrykket på normalt nivå avslutter jeg her. 0 Siter
songbirdy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Bra tiltak av retten syns jeg, jeg hadde _klikket_ om noen av mine naboer konstant spilte "power ballads" _hver_ dag. Jeg kjenner at jeg blir irritert bare jeg skriver om det, så for å holde blodtrykket på normalt nivå avslutter jeg her. haha.. jeg er helt enig med deg! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Bra tiltak av retten syns jeg, jeg hadde _klikket_ om noen av mine naboer konstant spilte "power ballads" _hver_ dag. Jeg kjenner at jeg blir irritert bare jeg skriver om det, så for å holde blodtrykket på normalt nivå avslutter jeg her. Vel, jeg hadde foretrukket det fremfor "ring meg når du skal å strAAAAAAAAAnda!" "........................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Vel, jeg hadde foretrukket det fremfor "ring meg når du skal å strAAAAAAAAAnda!" "........................................." Det høres ut som, om mulig, enda verre. Håper ikke dette er noe du har opplevd selv, i så fall har du all min sympati. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.