Gå til innhold

Ekte?

Gjest SuriSuri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det? Fordi den har så mye hår?

Kjenner en baby med minst like mye. ;o)

Skrevet

Hvorfor det? Fordi den har så mye hår?

Kjenner en baby med minst like mye. ;o)

Jeg ble født med masse svart hår

Skrevet

Jeg ble født med masse svart hår

Sønnen min også, men han mistet det fort.

Men noen beholder det hele veien.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Pga håret mener du?

Datteren min hadde slikt hår når hun ble født hun, og beholdt det hele veien også.

Skrevet

Jeg kjenner ei som måtte begynne å klippe sin lille gutt allerede da han var 3 uker.

Skrevet

Hårmengden er ikke overraskende for de av oss som kommer fra hårrike familier....

Men se på ansiktet da! _DET_ vil jeg si er en god del mye mer enn 3 mnd.... jeg vil nesten si år jeg...For det der likna ikke mye på babyer jeg har sett iallefall!!

Skrevet

Tja, jeg har i hvert fall hatt en unge med masse hår og ikke noe babyansikt så ungen er nok ekte.

Skrevet

Hvis ungen IKKE skulle være ekte, får man vel tro at de hadde hatt vett til å skaffe en unge som så "vanlig" ut - med vanlig hårmengde, og riktig alder.

Dessuten synes jeg Katie Holmes har vært den eneste gravide kjendisen i det siste som faktisk også har sett gravid ut. I ansiktet, ikke bare med en søt liten kul på magen.

Gjest SuriSuri
Skrevet

Hvis ungen IKKE skulle være ekte, får man vel tro at de hadde hatt vett til å skaffe en unge som så "vanlig" ut - med vanlig hårmengde, og riktig alder.

Dessuten synes jeg Katie Holmes har vært den eneste gravide kjendisen i det siste som faktisk også har sett gravid ut. I ansiktet, ikke bare med en søt liten kul på magen.

Nei, søt var den ikke akkurat.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.spinandstir.com/katie-holmes-wedding-ring-thumb.jpg&imgrefurl=http://www.spinandstir.com/2006/04/defamer_thinks_katie_cruise_ho.htm&h=200&w=200&sz=27&hl=en&start=38&tbnid=C4pga31Uls6DeM:&tbnh=104&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dkatie%2Bholmes%26start%3D36%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26sa%3DN

Skrevet

Det ser nesten ut som det manipulerte bildet av hvordan ungen kom til å se ut da hun er 2 år.

Skrevet

Forresten - om hun ble født 18.april er hun vel mer enn 3 måneder i dag?

Skrevet

Hårmengden er ikke overraskende for de av oss som kommer fra hårrike familier....

Men se på ansiktet da! _DET_ vil jeg si er en god del mye mer enn 3 mnd.... jeg vil nesten si år jeg...For det der likna ikke mye på babyer jeg har sett iallefall!!

Niesa mi så sånn ut :)

Skrevet

Hun ble vel født et par uker før min unge, så det håper jeg virkelig hun er, siden gutten min er over fire mnd :P

Skrevet

Niesa mi så sånn ut :)

Jammen......SÅ himla voksent uttrykk da....

Har trøbbel med å svelge den jeg altså. babyer har runde bollekinn og butte neser de!!! (noen som sa stereotyper her....)

Jada jeg vet at vi er alle ulike men......Åååååååååååååh

frustrert klem fra

Skrevet

Hun ble vel født et par uker før min unge, så det håper jeg virkelig hun er, siden gutten min er over fire mnd :P

ja - 18 april - blir ikke 3 mnd.

Skrevet

Når det er sagt så ligner hun heller ikke det spøtt på faren, bare på moren. Hmmm.... har Tom funnet på noe stunt der? :) han kunne jo ikke bli far, var liksom steril ble det spekulert i.

Skrevet

Vel, jeg har en sånn unge som veldig mange kommenterer at ser eldre ut enn han er. Og jeg kan selv se på noen bilder at han faktisk gjør det. Men han er nå en gang ikke eldre enn det han er ;o)

Jeg begriper i grunnen ikke alt den hylignen over at ikke pressen får se babyen. Faktisk syntes jeg det var litt flott at de har holdt ungen for seg selv, kanskje det betyr at de har tenkt å skjerme henne videre også, slik at ungen kan få et tilnærmet normalt liv, og ikke bare vokse opp som datteren til to skuespillere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...