Gå til innhold

Ekte?

Gjest SuriSuri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har en sånn unge som veldig mange kommenterer at ser eldre ut enn han er. Og jeg kan selv se på noen bilder at han faktisk gjør det. Men han er nå en gang ikke eldre enn det han er ;o)

Jeg begriper i grunnen ikke alt den hylignen over at ikke pressen får se babyen. Faktisk syntes jeg det var litt flott at de har holdt ungen for seg selv, kanskje det betyr at de har tenkt å skjerme henne videre også, slik at ungen kan få et tilnærmet normalt liv, og ikke bare vokse opp som datteren til to skuespillere.

Har sett adopterte unger som kan se slik ut, men ikke hvite.

Skrevet

Har sett adopterte unger som kan se slik ut, men ikke hvite.

hæ? *lol* hva MENTE du nå?

Skrevet

hæ? *lol* hva MENTE du nå?

Hehe- hva mente jeg? jo at unger fra kina og slike land har lett for å ha mye svart hår på skallen når de er veldig små. Den ungen der så forresten ut som en liten kineser. :P

Skrevet

Hehe- hva mente jeg? jo at unger fra kina og slike land har lett for å ha mye svart hår på skallen når de er veldig små. Den ungen der så forresten ut som en liten kineser. :P

Det så ut som du mente at man ikke kan være hvit og adoptert.

Skrevet

Det så ut som du mente at man ikke kan være hvit og adoptert.

Uuups! ja når du først sier det så kunne det se slik ut ja. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...