Gå til innhold

Hipp hurra for mij ! :-)

Gjest hemmelig beundrer

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig beundrer
Skrevet

..som har bursdag i dag, hipp hipp! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN! :)

(regner med at mij skrev dette selv? hehe)

Skrevet

he he, det tenkte jeg også! ;-)

Uansett: Grattis med dagen mij!!! :-D

hare1365380455
Skrevet

he he, det tenkte jeg også! ;-)

Uansett: Grattis med dagen mij!!! :-D

Hihi... Gratulerer fra meg også!

Skrevet

Gratulerer med dagen, mij! :-)

Jeg klarer ikke å holde styr på mij og mil og fei og fuji. Det eneste holdepunktet jeg hadde var hodeskallen, men nå har jeg sannelig glemt hvem det var også.

ylvali1365381015
Skrevet

Hihi... Gratulerer fra meg også!

og fra meg-gratulerer!

kos deg i dag!

mvh,

Skrevet

Jeg klarer ikke å holde styr på mij og mil og fei og fuji. Det eneste holdepunktet jeg hadde var hodeskallen, men nå har jeg sannelig glemt hvem det var også.

Det var i hvert fall ikke meg ;-) Fuji?

Skrevet

Fort gjort å ta feil av mil og mij i farta, ja! :-)

Men jeg husker godt hva mij er forkortelse for, for jeg kunne forsåvidt ha hett det samme selv! ;-)

Skrevet

Det var i hvert fall ikke meg ;-) Fuji?

Det var nok det, ja. Uansett kjenner jeg jo deg. Det er du som er en skikkelig milsluker. Jeg har plaget deg en god del med treningsmas.

Skrevet

Pøh! Skulle ikke jeg kunna ha en hemmelig beundrer kanskje, hæ? :-)

Skrevet

Det var nok det, ja. Uansett kjenner jeg jo deg. Det er du som er en skikkelig milsluker. Jeg har plaget deg en god del med treningsmas.

Etter at jeg fikk meg hund tok formen seg betraktelig opp. Men så blei jeg på tjukken, så nå er den på vei nedover igjen ;-) Så du hadde vondt, bra i benet igjen? Nå er jo temperaturen litt mer løpelig, vil jeg tro :-)

Skrevet

Pøh! Skulle ikke jeg kunna ha en hemmelig beundrer kanskje, hæ? :-)

Næh! :)

Skrevet

Fort gjort å ta feil av mil og mij i farta, ja! :-)

Men jeg husker godt hva mij er forkortelse for, for jeg kunne forsåvidt ha hett det samme selv! ;-)

Ja, kanskje du også skulle bli mij? Det er helt OK å hete morsan, men egentlig passer det ikke så godt på deg, for du er liksom ikke så veldig mor. Forstå meg rett: Dette er et kompliment.

Så du forresten den nye serien med "Elaine" (fra Seinfeld) i går? Christine? Han som spiller sønnen hennes er simpelthen et funn av et skuespillertalent. Og hun er et komisk talent. Ellers var det jo nokså amerikansk det hele, men hundre ganger bedre enn Joey.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...