Gå til innhold

Hipp hurra for mij ! :-)

Gjest hemmelig beundrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk meg hund tok formen seg betraktelig opp. Men så blei jeg på tjukken, så nå er den på vei nedover igjen ;-) Så du hadde vondt, bra i benet igjen? Nå er jo temperaturen litt mer løpelig, vil jeg tro :-)

Ikke bra nei, og vondt i begge beina. Er villig til å prøve alt unntatt kneamputasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg fikk meg hund tok formen seg betraktelig opp. Men så blei jeg på tjukken, så nå er den på vei nedover igjen ;-) Så du hadde vondt, bra i benet igjen? Nå er jo temperaturen litt mer løpelig, vil jeg tro :-)

For øvrig er temperaturen alltid løpelig. Jeg bryr meg ikke om at det er 30 grader pluss eller minus. Om det blåser orkan eller hagler apekatter og isblokker.

Skrevet

Ikke bra nei, og vondt i begge beina. Er villig til å prøve alt unntatt kneamputasjon.

Usj, er det så ille?! Hva skyldes det da, sier legene noe?

Skrevet

Usj, er det så ille?! Hva skyldes det da, sier legene noe?

P.g.a. ferie og lang ventetid og denslags får jeg ikke audiens hos fastlegen, og må nøye meg med tilfeldige vikarer som ikke kjenner meg. En av dem tilbød Voltaren, men ikke faen om jeg kjører i meg den rottegifta. Men det går sakte rett vei, bare at det går litt opp og ned.

Jeg kan kjenne meg fin en dag, tenker at nå kan jeg løpe igjen, spretter av gårde 5 km og blir straffet etterpå.

Men jeg skal ikke svartmale, det er mye bedre enn det var på det verste.

Skrevet

P.g.a. ferie og lang ventetid og denslags får jeg ikke audiens hos fastlegen, og må nøye meg med tilfeldige vikarer som ikke kjenner meg. En av dem tilbød Voltaren, men ikke faen om jeg kjører i meg den rottegifta. Men det går sakte rett vei, bare at det går litt opp og ned.

Jeg kan kjenne meg fin en dag, tenker at nå kan jeg løpe igjen, spretter av gårde 5 km og blir straffet etterpå.

Men jeg skal ikke svartmale, det er mye bedre enn det var på det verste.

Ikke spis Voltaren o.l! Men er det ikke lurt å la løpingen være en stund, heller gå tur? Fysioterapi?

Skrevet

Ja, kanskje du også skulle bli mij? Det er helt OK å hete morsan, men egentlig passer det ikke så godt på deg, for du er liksom ikke så veldig mor. Forstå meg rett: Dette er et kompliment.

Så du forresten den nye serien med "Elaine" (fra Seinfeld) i går? Christine? Han som spiller sønnen hennes er simpelthen et funn av et skuespillertalent. Og hun er et komisk talent. Ellers var det jo nokså amerikansk det hele, men hundre ganger bedre enn Joey.

;-) damedam forslo at jeg kunne hete morosan, og det var jo litt artig! ;-)

Vedr "Elaine": Fikk bare med meg slutten. Var sønnen hennes han vi så helt på slutten da hun heiv ut trusene sine?

Fikk ikke så veldig mye inntrykk av serien når jeg bare så så lite, men det meste ville vært bedre enn "Joey"!!

Skrevet

Ikke spis Voltaren o.l! Men er det ikke lurt å la løpingen være en stund, heller gå tur? Fysioterapi?

Jo, jeg vet at jeg bør roe ned en periode. Men på det verste kunne jeg heller ikke trene alternativt, alt gjorde vondt. Også sykling og stavgang og svømming.

Det jeg synder mot, er at man skal vente 7 dager fra man er helt smertefri før man gjenopptar løpingen. Jeg klarer dessverre ikke det, er altfor hekta.

Skrevet

:)

Jeg kan være din hemmelige beundrer også!

Ups, avslørte jeg meg nå? :-)

Gjest hemmelig sandex-beundrer
Skrevet

:)

Gratulerer med dagen, snuppa!

Skrevet

Gratulerer med dagen! :-)

*lurer veldig på hvem denne hemmelige beundreren kan være*

(eller ikke... hehe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...