Gå til innhold

Hva skal jeg servere?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har blitt lurt til å ha Tupperware-party... *flau*

Det er i morgen, jeg har prøvd å fortrenge det, men nå må jeg gjøre noe med det!

Så, hva serverer man?

Det kommer bare jenter, fra 27 år til 55 år omtrent, ca 10-15 stk.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• citygirl

4

• Lillemus

2

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Persille
Skrevet

Les på http://www.detsoteliv.no/ som det ble reklamert for her...

MASSE deilig digg!

Øhm ja, det krever nok litt mer innsats enn jeg hadde tenkt å legge i det :(

Men takk likevel :)

Kan man ikke bare gjøre noe enkelt da? Som tar en halvtime eller noe?

Gjest noen forslag
Skrevet

Ost og kjeks.

Vafler eller lapper.

Oppskåren sjokoladekake.

Frukt og grønnsaker/chips/dip.

Kanel-i-svingene.

Is/non stop/peanøtter.

Brus/te/kaffe.

Jeg var en gang i slikt selskap hvor det kun var 1 1/2 liter brus på deling til over ti stk.... Det ble for gnient. Vertinnen kunne godt hentet en mugge vann slik at alle fikk drikke. Ellers var det ost og kjeks.

Du må ikke ta alt på listen, men f.eks. to forskjellige ting er fint å ha. Som vafler og frukt eller chips.

Skrevet

Halve rundstykker med skinke og annet kjøttpålegg + paprika og agurk på. Mye bedre enn de evindelige søte kakene.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sjokolademuffins fra TORO. Bruk store former og strø hakket melkesjokolade el på toppen. Blir så godt atte.

Bruk flytende melange. Det er gjort på 25 minutter.

Du bør ha minst to pakker til så mange. De fleste spiser bare en slik stor muffins, men jeg spiser minst to;o)

Gjest noen forslag
Skrevet

Jo det kan du! Det er f.eks. enkelt med is med noe til, eller du kan steke lapper på forhånd. Det skal være enkelt i et slikt selskap, og de kommer ikke først og fremst for å spise.

Skrevet

Ost og kjeks?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jo det kan du! Det er f.eks. enkelt med is med noe til, eller du kan steke lapper på forhånd. Det skal være enkelt i et slikt selskap, og de kommer ikke først og fremst for å spise.

Hvis jeg en sjelden gang går på tupperware party så er det ene og alene pga av maten;o) Helt sant!

Skrevet

Jeg kommer for å spise i sånne selskap, kjøper sjeldent noe. :o)

Gjest Persille
Skrevet

Ost og kjeks.

Vafler eller lapper.

Oppskåren sjokoladekake.

Frukt og grønnsaker/chips/dip.

Kanel-i-svingene.

Is/non stop/peanøtter.

Brus/te/kaffe.

Jeg var en gang i slikt selskap hvor det kun var 1 1/2 liter brus på deling til over ti stk.... Det ble for gnient. Vertinnen kunne godt hentet en mugge vann slik at alle fikk drikke. Ellers var det ost og kjeks.

Du må ikke ta alt på listen, men f.eks. to forskjellige ting er fint å ha. Som vafler og frukt eller chips.

Ok, da blir det grønsaker & dip, druer, kringle med kanelsvinger og rosiner, rødvin, brus, kaffe/te...

Eller?

Gjest Persille
Skrevet

Jo - det er nettopp det vi gjør :)

Skrevet

Det blir sikkert svært vellykket med kjøpekake og frukt / grønnsaker og dip også!

:-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg kommer for å spise i sånne selskap, kjøper sjeldent noe. :o)

Da er vi to:o)

Gjest Persille
Skrevet

Halve rundstykker med skinke og annet kjøttpålegg + paprika og agurk på. Mye bedre enn de evindelige søte kakene.

Jeg tenkte kringle og en ikke så søt ostekake, rødvin, kaffe/te, druer og grønsaker/dip.

Tror du det blir bra?

Gjest Persille
Skrevet

Det blir sikkert svært vellykket med kjøpekake og frukt / grønnsaker og dip også!

:-)

Jeg tenkte kringle og en ikke så søt ostekake, rødvin, kaffe/te, druer og grønsaker/dip.

Tror du det blir bra?

Skrevet

Jeg synes i grunnen det er deilig å komme hjem til noen som slapper av med noe "upretensiøst" noe som kjøpekake, eller noe lettvint hjemmelaget som f eks vafler.

Man kan få regelrett angst av å komme hjem til noen som i tillegg til full jobb og 4 unger har prestert å lage hjemmebakt Kvæfjord-kake etter henting i barnehage!! ;-)

Gjest noen forslag
Skrevet

Ok, da blir det grønsaker & dip, druer, kringle med kanelsvinger og rosiner, rødvin, brus, kaffe/te...

Eller?

Rødvin ville jeg ikke hatt siden det nok kommer mange i selskapet.

Skrevet

Jeg bruker å servere grønnsaksstaver med urtediper -og nøtterblandinger etc..........ja også en Brownies-kake da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...