Gjest Lille snille kylling Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg kjøpte en pakke med to kyllingfileter (vakuumpakket), og åpnet pakka og spiste den ene søndag. Må jeg kaste den andre nå? Hvor lenge holder de i kjøleskapet etter at pakningen er brutt? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det slike gule pakker fra Prior e.l du mener? I tilfelle er de ikke vakuumpakket, og hadde de vært det, hadde jo vakuumet forsvunnet når du åpnet den. Og tviler sterkt på at den er spisende nå, tre dager senere om den har ligget åpen. Jeg har flere ganger opplevd at kyllingfiletene har blitt dårlig, selv når pakken har vært uåpnet og det har vært nærmere en uke til de har gått ut på dato. Så nå er det rett i fryseren om de ikke skal spises samme dag. 0 Siter
Gjest Lille snille kylling Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det slike gule pakker fra Prior e.l du mener? I tilfelle er de ikke vakuumpakket, og hadde de vært det, hadde jo vakuumet forsvunnet når du åpnet den. Og tviler sterkt på at den er spisende nå, tre dager senere om den har ligget åpen. Jeg har flere ganger opplevd at kyllingfiletene har blitt dårlig, selv når pakken har vært uåpnet og det har vært nærmere en uke til de har gått ut på dato. Så nå er det rett i fryseren om de ikke skal spises samme dag. Takk for svar. Da skal jeg hive den når jeg kommer hjem i kveld. 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Takk for svar. Da skal jeg hive den når jeg kommer hjem i kveld. Jeg ville lukta på den først jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.