Gå til innhold

Kyllingfilet

Gjest Lille snille kylling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en pakke med to kyllingfileter (vakuumpakket), og åpnet pakka og spiste den ene søndag.

Må jeg kaste den andre nå? Hvor lenge holder de i kjøleskapet etter at pakningen er brutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slike gule pakker fra Prior e.l du mener? I tilfelle er de ikke vakuumpakket, og hadde de vært det, hadde jo vakuumet forsvunnet når du åpnet den.

Og tviler sterkt på at den er spisende nå, tre dager senere om den har ligget åpen. Jeg har flere ganger opplevd at kyllingfiletene har blitt dårlig, selv når pakken har vært uåpnet og det har vært nærmere en uke til de har gått ut på dato. Så nå er det rett i fryseren om de ikke skal spises samme dag.

Skrevet

Er det slike gule pakker fra Prior e.l du mener? I tilfelle er de ikke vakuumpakket, og hadde de vært det, hadde jo vakuumet forsvunnet når du åpnet den.

Og tviler sterkt på at den er spisende nå, tre dager senere om den har ligget åpen. Jeg har flere ganger opplevd at kyllingfiletene har blitt dårlig, selv når pakken har vært uåpnet og det har vært nærmere en uke til de har gått ut på dato. Så nå er det rett i fryseren om de ikke skal spises samme dag.

Takk for svar.

Da skal jeg hive den når jeg kommer hjem i kveld.

Skrevet

Takk for svar.

Da skal jeg hive den når jeg kommer hjem i kveld.

Jeg ville lukta på den først jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...