NeaNoor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Falt selvfølgelig for flere fristelser på den kakesiden som ble lagt ut. Men på en står det at oppskriften passer til liten langpanne. Hvor stor er en liten langpanne? Trodde det var sånn ca. standardstørrelser på pannene. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 tror liten er ca 20*30 cm og stor er ca 30*40 cm 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 heh... en liten lang panne 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 heh... en liten lang panne Er det Ylva Li eller en mer italiensk uttale a la tiscali? Jeg må nesten vite det for å lese nicket ditt. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det Ylva Li eller en mer italiensk uttale a la tiscali? Jeg må nesten vite det for å lese nicket ditt. trenger ikke si det høyt da vet du! selv om jeg fikk et koselig bilde opp på netthinnen akkurat nå, der du satt og sa nicket mitt for deg selv ;-) egentlig ylva li, men det ble ikke akseptert... god dag til deg! mvh, 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 trenger ikke si det høyt da vet du! selv om jeg fikk et koselig bilde opp på netthinnen akkurat nå, der du satt og sa nicket mitt for deg selv ;-) egentlig ylva li, men det ble ikke akseptert... god dag til deg! mvh, Goddag goddag fru Li. Jo, jeg må uttale når jeg leser. Det går helt automatisk. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Goddag goddag fru Li. Jo, jeg må uttale når jeg leser. Det går helt automatisk. goddag igjen, maddam! ;-) er trønder, så jeg legger trykket på y-en, (ikke som et for- og et etternavn). nå har jo du valgt et lettere nick, litt franskinspirert. sett babettes gjestebud? mvh, 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 trenger ikke si det høyt da vet du! selv om jeg fikk et koselig bilde opp på netthinnen akkurat nå, der du satt og sa nicket mitt for deg selv ;-) egentlig ylva li, men det ble ikke akseptert... god dag til deg! mvh, He he, jeg "uttaler" også inni meg når jeg ser et nick, og jeg plasserte deg mer i "tiscali"-boksen! ;-) Ylv-aaaa-li! *S* 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 goddag igjen, maddam! ;-) er trønder, så jeg legger trykket på y-en, (ikke som et for- og et etternavn). nå har jo du valgt et lettere nick, litt franskinspirert. sett babettes gjestebud? mvh, Nå kjente jeg deg igjen 0 Siter
Babette Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 goddag igjen, maddam! ;-) er trønder, så jeg legger trykket på y-en, (ikke som et for- og et etternavn). nå har jo du valgt et lettere nick, litt franskinspirert. sett babettes gjestebud? mvh, Babette, om jeg må be. Hvorfor bruker du utelukkende små bokstaver uansett punktum eller ikke, sitter du på småtinget, fru li? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Nå kjente jeg deg igjen hæh? Fra hvor? Fra dol, formoder jeg? (Har begynt med store forbokstaver for Babettes skyld) mvh, 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 hæh? Fra hvor? Fra dol, formoder jeg? (Har begynt med store forbokstaver for Babettes skyld) mvh, Stygt av meg å gjette på åpent 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Stygt av meg å gjette på åpent så du vil heller torturere meg? aaaaargh! :-) nei, la oss konkludere med at vi er totalt fremmede. lettere uansett, ikke sant? :-) mvh, og god natt etter min deilige kveld på byen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.