Gå til innhold

Liten langpanne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt selvfølgelig for flere fristelser på den kakesiden som ble lagt ut.

Men på en står det at oppskriften passer til liten langpanne. Hvor stor er en liten langpanne? Trodde det var sånn ca. standardstørrelser på pannene.

Skrevet

tror liten er ca 20*30 cm og stor er ca 30*40 cm

Skrevet

heh... en liten lang panne

Er det Ylva Li eller en mer italiensk uttale a la tiscali?

Jeg må nesten vite det for å lese nicket ditt.

ylvali1365381015
Skrevet

Er det Ylva Li eller en mer italiensk uttale a la tiscali?

Jeg må nesten vite det for å lese nicket ditt.

trenger ikke si det høyt da vet du! selv om jeg fikk et koselig bilde opp på netthinnen akkurat nå, der du satt og sa nicket mitt for deg selv ;-)

egentlig ylva li, men det ble ikke akseptert...

god dag til deg! mvh,

Skrevet

trenger ikke si det høyt da vet du! selv om jeg fikk et koselig bilde opp på netthinnen akkurat nå, der du satt og sa nicket mitt for deg selv ;-)

god dag til deg! mvh,

Goddag goddag fru Li.

Jo, jeg må uttale når jeg leser. Det går helt automatisk.

ylvali1365381015
Skrevet

Goddag goddag fru Li.

Jo, jeg må uttale når jeg leser. Det går helt automatisk.

goddag igjen, maddam! ;-)

er trønder, så jeg legger trykket på y-en, (ikke som et for- og et etternavn). nå har jo du valgt et lettere nick, litt franskinspirert. sett babettes gjestebud?

mvh,

Skrevet

god dag til deg! mvh,

He he, jeg "uttaler" også inni meg når jeg ser et nick, og jeg plasserte deg mer i "tiscali"-boksen! ;-)

Ylv-aaaa-li! *S*

Skrevet

er trønder, så jeg legger trykket på y-en, (ikke som et for- og et etternavn). nå har jo du valgt et lettere nick, litt franskinspirert. sett babettes gjestebud?

mvh,

Nå kjente jeg deg igjen :)

Skrevet

mvh,

Babette, om jeg må be. Hvorfor bruker du utelukkende små bokstaver uansett punktum eller ikke, sitter du på småtinget, fru li?

ylvali1365381015
Skrevet

Nå kjente jeg deg igjen :)

hæh?

Fra hvor? Fra dol, formoder jeg?

(Har begynt med store forbokstaver for Babettes skyld)

mvh,

Skrevet

hæh?

Fra hvor? Fra dol, formoder jeg?

(Har begynt med store forbokstaver for Babettes skyld)

mvh,

Stygt av meg å gjette på åpent :)

ylvali1365381015
Skrevet

Stygt av meg å gjette på åpent :)

så du vil heller torturere meg? aaaaargh!

:-) nei, la oss konkludere med at vi er totalt fremmede. lettere uansett, ikke sant?

:-) mvh, og god natt etter min deilige kveld på byen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...