Gjest lyst til å prøve det ut Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Har hørt noen bruker avispapir å tørke/vaske med, kan det bli bra da? Vått eller tørt avispapir? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tørt, men du får lett avissverte på karmen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Man vasker vel først vanlig og går så over med avispapir for å få det blankt? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ta litt fuktig (ikke vått) avispapir og gni over vinduet etter at det er vasket, så blir det blankt og fint 0 Siter
GoodTimes Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tørt, men du får lett avissverte på karmen. Bestemora mi gjorde det, men jeg hadde aldri falt på å gjøre det om jeg ikke hadde sett det her på Dol. Det ble veldig fint! Penere enn med pusseskinn. Jeg brukte tørt. (Papir) 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg har brukt avispapir i alle de år jeg da Men tørt avispapir! Gir blankt og fint resultat:) 0 Siter
Gjest vaskedama Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg har brukt avispapir i alle de år jeg da Men tørt avispapir! Gir blankt og fint resultat:) Bruker du da tørt avispapir på bløte vinduer? Vinduene er nyvasket og bløte, og du bruker avispapir etterpå uten å tørke av det våte først?????????????????? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Bruker du da tørt avispapir på bløte vinduer? Vinduene er nyvasket og bløte, og du bruker avispapir etterpå uten å tørke av det våte først?????????????????? Ja jeg bruker det på våte vinduer, men såpe må selvfølgelig være borte... Dette gjør jeg når jeg vasker vinduer; Føst med fille, så vasker jeg bort såpen, så går jeg over med tørre avispapir på det våte vinduet. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Takk for svar alle sammen, nå har jeg "oppskriften". Jeg var klar som et egg til å begynne tidligere i dag, men så kom regnet Men det er meldt soool te helga 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.