Gå til innhold

vindusvask

Gjest lyst til å prøve det ut

Anbefalte innlegg

Gjest lyst til å prøve det ut
Skrevet

Har hørt noen bruker avispapir å tørke/vaske med, kan det bli bra da? Vått eller tørt avispapir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørt, men du får lett avissverte på karmen.

Skrevet

Man vasker vel først vanlig og går så over med avispapir for å få det blankt?

Gjest Persille
Skrevet

Ta litt fuktig (ikke vått) avispapir og gni over vinduet etter at det er vasket, så blir det blankt og fint :)

Skrevet

Tørt, men du får lett avissverte på karmen.

Bestemora mi gjorde det, men jeg hadde aldri falt på å gjøre det om jeg ikke hadde sett det her på Dol.

Det ble veldig fint! Penere enn med pusseskinn. Jeg brukte tørt. (Papir)

Skrevet

Jeg har brukt avispapir i alle de år jeg da :)

Men tørt avispapir! Gir blankt og fint resultat:)

Gjest vaskedama
Skrevet

Jeg har brukt avispapir i alle de år jeg da :)

Men tørt avispapir! Gir blankt og fint resultat:)

Bruker du da tørt avispapir på bløte vinduer? Vinduene er nyvasket og bløte, og du bruker avispapir etterpå uten å tørke av det våte først??????????????????

Skrevet

Bruker du da tørt avispapir på bløte vinduer? Vinduene er nyvasket og bløte, og du bruker avispapir etterpå uten å tørke av det våte først??????????????????

Ja jeg bruker det på våte vinduer, men såpe må selvfølgelig være borte...

Dette gjør jeg når jeg vasker vinduer; Føst med fille, så vasker jeg bort såpen, så går jeg over med tørre avispapir på det våte vinduet.

Skrevet

Takk for svar alle sammen, nå har jeg "oppskriften". Jeg var klar som et egg til å begynne tidligere i dag, men så kom regnet :(

Men det er meldt soool te helga :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...