Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hvor mye fløte og hvor mange egg i paien? 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 vet ikke....kanskje en boks fløte og et stort egg? -står det ikke en sånn blanding bak på den pai-pakken tro? - bare at det er annet fyll -jeg må jo sikkert ha tatt det fra et sted.....ikke ost på toppen! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 vet ikke....kanskje en boks fløte og et stort egg? -står det ikke en sånn blanding bak på den pai-pakken tro? - bare at det er annet fyll -jeg må jo sikkert ha tatt det fra et sted.....ikke ost på toppen! Ok takk, jeg har ikke kjøpt blandingen enda. Vi får satse på at det går bra. Det får bli som det blir;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *blander meg* Det står en grei oppskrift på det bakpå maizenna paideigblandingen (om du bruker den da) Og så pleier jeg bare lage litt mer om jeg ser det blir for lite. *tusler stille ut av tråden igjen* 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *blander meg* Det står en grei oppskrift på det bakpå maizenna paideigblandingen (om du bruker den da) Og så pleier jeg bare lage litt mer om jeg ser det blir for lite. *tusler stille ut av tråden igjen* var jo det jeg sa jo! Kom deg ut av tråden! *husj med dæ* :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 var jo det jeg sa jo! Kom deg ut av tråden! *husj med dæ* :-) Jammen det så jo ikke jeg før etterpå... *løper i full fart* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *blander meg* Det står en grei oppskrift på det bakpå maizenna paideigblandingen (om du bruker den da) Og så pleier jeg bare lage litt mer om jeg ser det blir for lite. *tusler stille ut av tråden igjen* Bare fint at du blander deg:) Hvis det står en oppskrift der, skal det godt gjøres at jeg ikke skal greie det. Jo, jeg skal få til det her;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Bare fint at du blander deg:) Hvis det står en oppskrift der, skal det godt gjøres at jeg ikke skal greie det. Jo, jeg skal få til det her;) Dette får da garantert til. Når jeg får det til, er det ganske idiotsikkert ;-) Og pai er så godt, kan nesten fylle den med alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.