Gjest MajDaj!!! Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 En prosess mellom to eller flere mennesker. Vi har verbal kommunikasjon og non-verbal kommunikasjon. Enklere kan det vel egentlig ikke sies..... Noen må hjelpe meg her; faktadelen av prosjektet mitt må ha 1 -én- side om hva kommunikasjon er!! Jeg har instruksjoner om skriftstørrelse 12 på pc!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Du starter å definére hva kommunikasjon er, på prinsippielt plan. Så definerer du videre forskjellige dyper kommunikasjon (forskjellige måter å kommunisere på, enveis, toveis, o.s.v.), kommer kommer med eksempler på disse. Jeg tror jeg skrev noe sånt i et "paper" en gang, men jeg husker selvfølgelig forsvinnende lite av det nå. "............................................" 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tja, skriftlig komm, komm via hjelpemidler som telefon, brev, internett mm. Feilkomm pga ulik bakgrunn, tolking og oppfatning. Komm er viktig fordi......bla bla bla 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Du kan ta med alt som foregår i de ulike kommunikasjonsMEDIER og vettø! ) Chatt - MSN, tv, radio, walkie Talkie you name it! 0 Siter
org Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 ... Hva som kan fremkalle kommunikasjonsbrist... ... Forskjellige måter å kommunisere på (chat, sms - hva er viktig i så måte - må man heletiden føye til :-)), ironi i sms, chat osv 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Gjør som Prozak sier, og blir det for lite skriver du noe om utviklingen på kommunikasjonssiden også. Fra gammelt av via båt, til nå via videotelefon hvor man er konstant tilgjengelig/mottakelig. Og så kan du si noe om forskjellige typer kommunikasjon, f.eks mellom kvinner og kvinner, menn og menn, eller kvinner og menn. Et hav å ta av 0 Siter
Gemini Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hvis du vil få med noe "utenom det vanlige" ang. kommunikasjon, så kan du jo skrive litt om ASK, alternativ og supplerende kommunikasjon, som omhandler dette med alternative kommunikasjonsformer for mennesker som helt eller delvis mangler tale-evne. Litt info her: http://www.isaac.no/fagstoff/om_ask/om_ask.htm 0 Siter
Cillimor Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 BÆRE ELLER BRISTE AV Odd Harald RØkenes og Per - Halvard Hanssen. Dette er en bok det står mye om kommunikasjon. 0 Siter
Gjest MajDaj Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Beklager at jeg ikke har vært i kontakt med dere tidligere, men har vært sengeliggende Skal ta tak i hva dere har kommet med her, så blir det prosjektoppgave som sier 6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.