Gå til innhold

Neeeeeeiiiii!!!!! *hikst*

Anbefalte innlegg

kakki1365380609
Skrevet

Huff.....reis straks bort og hjelp dem med "tilvirkingen av diodene til BluRay-spillerens blå laser..."

*stoler på deg*

Skrevet

Hva skal du spille på den? Bråker den like mye som DEN HELVETES 2'ERn tro?

Skrevet

Hva med de av oss som har forhåndsbetalt? får man pengene tilbake ettersom utgivelsen tar så lang tid?

Skrevet

Hva skal du spille på den? Bråker den like mye som DEN HELVETES 2'ERn tro?

Hva jeg skal spille? ALT! AAAAAALLLLLTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! Madammen kommer til å flytte ut når jeg endelig får kjøpt den sexy lekkerbiskenen der.

Om den bråker er vanskelig å si, iom. at den ikke er utgitt ennå :-)

"........................................."

Skrevet

Hva med de av oss som har forhåndsbetalt? får man pengene tilbake ettersom utgivelsen tar så lang tid?

Det er vel avhengig av forhåndsbestillingsavtalen dere har inngått. Sjekk det.

Ellers synes jeg det grenser mot dumhet å forhåndsbestille, og dermed betale kanskje en tusenlapp mer enn man gjør noen måneder etter at den har kommet på markedet. I tillegg får man første versjon, som veldig ofte er en utgave som inneholder "uhumskheter" som blir rettet opp i nye opplag.

"........................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er et hardt liv. *klapper Prozak på hodet* Så så... :)

Skrevet

Det er vel avhengig av forhåndsbestillingsavtalen dere har inngått. Sjekk det.

Ellers synes jeg det grenser mot dumhet å forhåndsbestille, og dermed betale kanskje en tusenlapp mer enn man gjør noen måneder etter at den har kommet på markedet. I tillegg får man første versjon, som veldig ofte er en utgave som inneholder "uhumskheter" som blir rettet opp i nye opplag.

"........................................"

Joda, men fordelene med dette er at det er lettere å få hacks til tidligere versjoner.

De første oppgraderinger er somregel for å gjøre det vanskligere å modde :)

Skrevet

Joda, men fordelene med dette er at det er lettere å få hacks til tidligere versjoner.

De første oppgraderinger er somregel for å gjøre det vanskligere å modde :)

Tja. Hva skal du hacke da?

"...................................."

Skrevet

Tja. Hva skal du hacke da?

"...................................."

Jeg hacker ingenting, denslags overlater jeg til andre.

Av prinsipp skal jeg ha alle mine dingser hacket så den kan gjøre alt den kan, enten det er å spille DVD på en xbox uten en 'DVD addonmudul', mamespill på en PSP eller en sone 1 film på en sone 2 spiller.

Hackmaister.

Forøvrig er jeg tillhenger av try before buy, jeg har gjennom årene spytta inn hundretusen på spill og film hvor utgiverene har brukt mer penger på promo-bløffing enn gjennomføring. Må legge til at jeg også er tilhenger av å betale for det man bruker.

Skrevet

Jeg hacker ingenting, denslags overlater jeg til andre.

Av prinsipp skal jeg ha alle mine dingser hacket så den kan gjøre alt den kan, enten det er å spille DVD på en xbox uten en 'DVD addonmudul', mamespill på en PSP eller en sone 1 film på en sone 2 spiller.

Hackmaister.

Forøvrig er jeg tillhenger av try before buy, jeg har gjennom årene spytta inn hundretusen på spill og film hvor utgiverene har brukt mer penger på promo-bløffing enn gjennomføring. Må legge til at jeg også er tilhenger av å betale for det man bruker.

Stort sett enig med deg :-)

"....................................."

Gjest Persille
Skrevet

Pedagogisk riktig svar:

Dette er jo en ypperlig sjanse til å komme seg ut i naturen og se dens fantastiske...

Glem det...

Nytt forsøk:

Dette er jo en ypperlig sjanse til å begynne og trene, få kroppen iform til neste sommer og...

Glem det også...

*gir opp og hulker litt*

Skrevet

Pedagogisk riktig svar:

Dette er jo en ypperlig sjanse til å komme seg ut i naturen og se dens fantastiske...

Glem det...

Nytt forsøk:

Dette er jo en ypperlig sjanse til å begynne og trene, få kroppen iform til neste sommer og...

Glem det også...

*gir opp og hulker litt*

Ah, men jeg trener jo så jævli at jeg knapt er oppegående på tirsdag, torsdag og lørda for tiden. Nå har jeg én treningsdag igjen, før jeg skal ha et par treningsfrie uker (i forbindelse med flytting). Og skog, fjell og mark går jeg i så ofte jeg kan. Litt kaldt og hustrig nå for tiden, bare :-)

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...