Gå til innhold

Nrk Brennpunkt: Moderat imam?

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Fra nrk nettmøte:

"Det spørs om du mener støtte i Norge, eller i islam generelt. Det er ikke mulig i følge islam å praktisere islamske straffelover i et ikkemuslimsk land. I et islamsk land støtter jeg sharialovene fullt ut, også steining av folk som har vært utro. "

Fri og bevare meg, er dette et eksempel på en moderat muslim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ihvertfall et meget godt eksempel på hvorfor man skal skille kirke og stat :)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Det er ihvertfall et meget godt eksempel på hvorfor man skal skille kirke og stat :)

Dette er en meget god grunn til å stoppe den muslimske koloniseringen av Norge (og vesten).

Skrevet

Dette er en meget god grunn til å stoppe den muslimske koloniseringen av Norge (og vesten).

Eller et godt eksempel på at vi må opplyse menneskeheten om at det er helt mongo å drive fysisk og psykisk avstraffelse av mennesker som har brutt en eller annen 'moralsk' lov.

Men i dette tilfellet var det en imam-dude. Jeg personlig mener man burde skamklipt håret hans, og brent skjegget. Og det gjør meg til et like dårlig menneske som han, men det kan jeg leve med.

Nå bor vi i Norge, så det kan ikke gjennomføres, men i red-land støtter jeg fullt ut skjeggbrenning på folk som støtter drap og terror mot folk som egentlig ikke har gjort noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...