morsan Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Da jeg var lita var det ei pusi rundt huset hos besteforeldrene mine, den bestemte seg til slutt å flytte hjem til dem. Og jeg & søskenbarnet mitt, vi døpte denne stakkarsn pusn i kjøkkenvasken..(!!!) for det elegante navne PUSI SUSI vi var vel i en alder av 6 år, og visste ikke helt at katter ikke er så glad i vann Kom bare på det da du nevnte ett navn med bokstavne S i Men forslag.. hmmm Snuppa,Pjuska er to søte forslag http://www.dyresiden.no/katt/kattenavn.php her kan du se om du finner noen du liker Lykke til Det var jo reneste dol-galleriet det der jo! :-) Fant raskt både Amber, Atene, Asterix, Babette og Maiken! ;-) Men ingen morsan! *sukk* 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 En katt som lusket rundt oss i ferien kalte vi rett og slett bare for "Sox", fordi han hadde helt hvite poter med klart grense mot den fargede pelsen. Det så altså ut som han hadde sokker på! ;-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 ENKELT! behold de første bokstavene i Flekken og tilsett en S - hva våfr vi da? jo FLISA! Næhæi, da får man Fls. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 ENKELT! behold de første bokstavene i Flekken og tilsett en S - hva våfr vi da? jo FLISA! Duh...Du har ikke et snev av dysleksi, eller? *ler* 0 Siter
Gjest Kan jo ikke hete flekken Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Opus Katten Sabeltann Sheba Opus var jo både spesielt og samtidlig enkelt. Det likte jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Flott navn som passer godt på katten. Du vet: Er man sjef så er man sjef!!!! Jeg har ikke stamtavle på vesla vår. Ho er 100% Main Coon, men var visstnok ikke en optimal blanding av mor/far i følge selger. Vi betalte derfor lite og har lovt at vi skal kastrere henne (så vi ikke kan bruke henne i oppdrett) Ah, flott rase :-) "................................." 0 Siter
Gjest Kan jo ikke hete flekken Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ah, flott rase :-) "................................." De ser i hvertfall flotte ut, og det jeg har lest om rasen sier at de har godt gemytt og er koselige katter. Jeg liker å skille meg litt ut, så jeg kan jo ikke ha en helt vanlig katt da *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 De ser i hvertfall flotte ut, og det jeg har lest om rasen sier at de har godt gemytt og er koselige katter. Jeg liker å skille meg litt ut, så jeg kan jo ikke ha en helt vanlig katt da *ler* Veldig godt gemytt. Og rolig, sammenliknet med f.eks den rasen jeg har (hatt oppdrett på). Og bra er det, med tanke på hvor store de kan blir. Ikke noe særlig med 12kg katt hengende i gardinene :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en katt som heter Mia Wallace. Funker kanskje best hvis du liker filmen Pulp Fiction. 0 Siter
Piraye Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hihi, fint navn :-) Jeg kjenner en katt som heter Karl Petter... Katta mi heter Tordis. Mamma har hatt Aksel og Jumbo. Og tidligere har jeg hatt Lucky, Barnet, Sheila, Knøttet, Sunny, Sonny, Mira... Har jeg navngir sjelden kattene mine, de bare kalles noe som gjenspeiler fargen, eller hvor de er i katteflokken eller noe sånn, og plutselig en dag er det noe som passer til akkurat de! 0 Siter
Gjest Kan jo ikke hete flekken Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Veldig godt gemytt. Og rolig, sammenliknet med f.eks den rasen jeg har (hatt oppdrett på). Og bra er det, med tanke på hvor store de kan blir. Ikke noe særlig med 12kg katt hengende i gardinene :-) "........................................." Nei, da blir det vel dårlig med gardiner *ler* Katten min kommer antagelig ikke til å bli kjempestor ettersom faren ikke er så stor. Men mora er stor og flott. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Nei, da blir det vel dårlig med gardiner *ler* Katten min kommer antagelig ikke til å bli kjempestor ettersom faren ikke er så stor. Men mora er stor og flott. Ikke alle som blir kjemper. Men husk at de glatt vokser til de er tre år gamle, så det er ikke alltid så lett å forutse :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en katt som heter Mia Wallace. Funker kanskje best hvis du liker filmen Pulp Fiction. hehe 0 Siter
Gjest Kan jo ikke hete flekken Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ikke alle som blir kjemper. Men husk at de glatt vokser til de er tre år gamle, så det er ikke alltid så lett å forutse :-) "..........................................." Vet at de kan vokse lenge. Så jeg gleder meg. Broren var en del større nå, men man kan visstnok ikke forutse endelig størrelse så tidlig. Den som er størst i dag bør ikke nødvendigvis bli størt til slutt. (Mente i hvertfall selger) Men guttene er jo normalt større enn jentene. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 hehe Til vanlig kalles hun bare Mia, pissimor, tjukka eller kanonkula, da. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Vet at de kan vokse lenge. Så jeg gleder meg. Broren var en del større nå, men man kan visstnok ikke forutse endelig størrelse så tidlig. Den som er størst i dag bør ikke nødvendigvis bli størt til slutt. (Mente i hvertfall selger) Men guttene er jo normalt større enn jentene. Det stemmer nok det selgeren har fortalt deg, ja:-) Og ja - forskjellen mellom han- og hunkatter kan være veldig stor hos den rasen. ".........................................." 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Til vanlig kalles hun bare Mia, pissimor, tjukka eller kanonkula, da. Digga "misses Mia Wallace" Gøy, nå fikk du meg til og tenke på pulp fiction 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.