Mistera Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hvilken farger er den da? Og hvordan blir den når den blir stor? Er det ala maincoon, eller omni? Perser eller hva? Mine forslag til kattenavn er; Venus, Scully, Silke, Sol, Pepsi, Maxina, Pixeline, Shada, Shadow, Sky, pixel... osv:) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hvilken farger er den da? Og hvordan blir den når den blir stor? Er det ala maincoon, eller omni? Perser eller hva? Mine forslag til kattenavn er; Venus, Scully, Silke, Sol, Pepsi, Maxina, Pixeline, Shada, Shadow, Sky, pixel... osv:) Hun skriver at det er maine coon lenger ned i tråden. "........................................" 0 Siter
Kitina Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Pyttan kanskje. Heter kosepusen her i huset i alle fall. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Trulte! *veldig oppfinnsom* He he.. Men hun ville jo ha s-lyd i navnet. Snyltemor kanskje?-) 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 ISIS - min søster har en aldeles nydelig katt som heter det. 0 Siter
cecily Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hvorfor kan ikke pusen hete Flekken om det er det hun er vant til? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hun skriver at det er maine coon lenger ned i tråden. "........................................" jeg såg det... leeenge etterpå 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 ENKELT! behold de første bokstavene i Flekken og tilsett en S - hva våfr vi da? jo FLISA! Nå er vel en maine coon omtrent så langt fra en flis som man kan komme... ;o) De er SVÆRE! 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Næhæi, da får man Fls. Det er'ke langt unna da! 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Nå er vel en maine coon omtrent så langt fra en flis som man kan komme... ;o) De er SVÆRE! Og hva er jeg? hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Og hva er jeg? hehe Ei bittelita dundre på hundre! ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ei bittelita dundre på hundre! ;o) nemlig -bittelita 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Oppkall etter den hårete datra til Tom Cruise da vel! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en katt som heter Mia Wallace. Funker kanskje best hvis du liker filmen Pulp Fiction. Oppkalt etter meg, altså? *smigret* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Oppkalt etter meg, altså? *smigret* Øff kørs. Mrs. Wallace er jo den kuleste dama. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Katta mi heter Tordis. Mamma har hatt Aksel og Jumbo. Og tidligere har jeg hatt Lucky, Barnet, Sheila, Knøttet, Sunny, Sonny, Mira... Har jeg navngir sjelden kattene mine, de bare kalles noe som gjenspeiler fargen, eller hvor de er i katteflokken eller noe sånn, og plutselig en dag er det noe som passer til akkurat de! Og Aksel som er det fineste guttenavnet jeg vet om da ;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Og Aksel som er det fineste guttenavnet jeg vet om da ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.