Gå til innhold

Juice maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en juicemaskin, jeg er lei av å stå med manuell presse til frokostjuicen min. Har noen av dere en god en å anbefale, en som kjører all slags frukt og grønnsaker til juice på no time. Helst en som er lett å rengjøre også.

På forhånd takk for svar.

Skrevet

Mine "helter" i Innocent smoothies anbefaler en relativt billig en; Moulinex 753 (koster ca £30). Jeg har ikke funnet den her til lands, men jeg må innrømme at jeg ikke har lett så veldig hardt ennå... :P

Skrevet

Mine "helter" i Innocent smoothies anbefaler en relativt billig en; Moulinex 753 (koster ca £30). Jeg har ikke funnet den her til lands, men jeg må innrømme at jeg ikke har lett så veldig hardt ennå... :P

Tusen takk, skal kikke litt rundt.

Hva er det som gjør den så fantastsisk egentlig? Noe peil?

Skrevet

Tusen takk, skal kikke litt rundt.

Hva er det som gjør den så fantastsisk egentlig? Noe peil?

I følge boka (Innocent Smoothies Recipes) var den rett og slett god fordi den gjorde jobben sin bra uten å koste skjorta.

Skrevet

I følge boka (Innocent Smoothies Recipes) var den rett og slett god fordi den gjorde jobben sin bra uten å koste skjorta.

Det holder for meg :) thanx

Skrevet

Tusen takk, denne skal sjekkes ut, hvordan er den å holde ren? Det står jo at alle delene kan vaskes, men jeg vil gjerne høre fra en som har den om den virkelig er OK. :)

Jeg har den, og den er grei å bruke og holde ren. De fleste juicemaskiner presser kun frukt, mens denne også klarer grønnsaker. Den presser ikke, men sentrifugerer ut all væsken. Det kommer an på hvilket behov man har altså.

Skrevet

Jeg har den, og den er grei å bruke og holde ren. De fleste juicemaskiner presser kun frukt, mens denne også klarer grønnsaker. Den presser ikke, men sentrifugerer ut all væsken. Det kommer an på hvilket behov man har altså.

Høres bra ut, hvordan er den på sitrusfrukt egentlig. Vet at på noen må man skrelle frukten først må man det også her?

*mas, mas, mas* :)

Skrevet

Høres bra ut, hvordan er den på sitrusfrukt egentlig. Vet at på noen må man skrelle frukten først må man det også her?

*mas, mas, mas* :)

Jeg skreller sitrusfruktene pga. at det er ganske mye væske i skallet, og jeg liker det ikke. Ellers er det ikke nødvendig å skrelle, bare vaske utenpå.

Skrevet

Jeg skreller sitrusfruktene pga. at det er ganske mye væske i skallet, og jeg liker det ikke. Ellers er det ikke nødvendig å skrelle, bare vaske utenpå.

Bra, da tror jeg nok det blir denne jeg går for. Jeg liker nemlig den bittre smaken av skallet, også er jeg meget bedagelig annlagt og vil ha minst mulig jobbing i forkant ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...