Gå til innhold

Den j*vla naboen... igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Heldigvis
Skrevet

Det er akkurat slike naboer som deg som gjør det surt for de som bor vegg i vegg(grøss, grøss, grøss, grøss) Jeg sier det ikke bare til deg, men til alle som bor i leilighet, blokk eller grøss, hva slags bofelleskap dere bor i.

Jeg hadde blitt sprø av å ha naboer på alle sider, og jeg fatter ikke at noen orker det. Men det er vel noe med hva man er vant til. (Ser ikke sånn ut heller)

Hvorfor skal alle ta hensyn til deg, når du ikke eier ditt eget engang? Du eier kanskje, men deler allikevel.

Finn deg noe usjenert og noe som er bare ditt. Du kan ikke forlange at alle andre skal danse etter din pipe.

Skrevet

Så lenge vogna ikke sperrer veien for naboen, eksisterer ikke babyen for ham.

Hvis dere ikke er på talefot, kan du forsøke deg med en stor pappskive på vogna, påskrevet noe sånt som "Takk for at du ikke smeller med døra mens jeg sover!". Men hvis dere er litt på kant fra før, _kan_ det føre til at han bare bråker enda mer.

Gjest Persille
Skrevet

Men herlighet da. Å be naboen om å ikke dundre døra igjen når det står en baby i vogn like ved, er da ikke det samme som å be han være stille hele tiden når ungen sover!

Syns godt hun kan høre med han om han ikke kan lukke døra litt stillere. Men det er ikke sikkert han vet at ungen ligger oppi engang, for en mann, uten barn, vil trolig ikke tenke tanken på at smellet skal forstyrre så veldig..

Og det er ikke sikkert han dundrer igjen døren heller? Det kan hende han lukker den så den lukker seg selv fremfor å ta ned dørhåndtaket og dra den inntil.

Uansett; om det er et problem spør man pent om han kan være så snill å lukke døren stille når han ser vognen står der, verre er det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...