Gå til innhold

Ikke fast nick

Gjest aldri aldri mer

Anbefalte innlegg

Gjest aldri aldri mer
Skrevet

Etter ubehagelige opplevelser skriver jeg aldri under faste nick på dol. Jeg er aktiv her i perioder, men registrerer meg alltid på nytt og forandrer hyppig nick.

Vil heller aldri igjen si ja til å møte noen fra dol etter å ha erfart at opplysninger om meg ble gitt videre og kom opp i diskusjoner med noen jeg aldri hadde møtt.

Slik er virkeligheten

Skrevet

Hvorfor har du gitt noen ditt virkelige navn eller identitet, da?

"........................................."

Petrine Eiffel
Skrevet

Javel... Du visste kanskje ikke at du skulle gi personlige opplysninger om deg selv på nettet du...?

Skrevet

Ja, slik er virkeligheten.

Men det visste du vel? Eller har du inntil nylig trodd folk du møter på nettet er annerledes enn folk du blir kjent med i RL? Folk baksnakker. I hvilken boble har du levd i hvis det kom overraskende på deg?

Jeg forstår dog ikke hvorfor du må registrere deg på nytt hver gang du skriver her, ei heller hva det hjelper å skifte nick hver eneste gang du skriver noe.

Fatter for øvrig ikke helt problemet i utgangspunktet. Hvis noen dolere møtes og vil baksnakke nicket mitt for noe jeg har skrevet her inne, så er da det helt greit for meg. Det jeg har skrevet står svart på hvitt her inne. Klart folk må få lov til å snakke om det, hvis det skulle være så interessant.

Hvis det er noe jeg ikke vil skal komme ut dropper jeg bare å skrive det her.

Skriv på psykiatri. NHD kan sikkert gi deg noen tips mot paranoia.

Gjest Mej også
Skrevet

Har aldri møtt noen fra dol, og kommer heller aldri til å gjøre det. Og det er dumt at det er slik på dol, at man skal "straffes" til evig tid hvis man skriver et innlegg litt feil. Da blir man liksom den syke her inne på dol. Trist at det finnes slike mennesker her inne. Det er helt i orden med folk som ikke er enige i den en skriver, men det er altfor mange som bare rakker ned på folk i svarene sine og sier dem er psyke og diverse ting. Helt utrolig!

laguna1365380434
Skrevet

Men det skjer jo både "der ute" i samme grad som her inne? Jeg er fullstendig på det rene med at folk sikkert baksnakker meg og snakker om meg fra tid til annen, sikkert også til folk jeg ikke har møtt, jeg håper da jeg gjør såpass til intrykk på folk..;-)

Det må være slitsomt å være så redd for alt mulig! Så kjenner noen igjennicket mitt og skriver noe kjipt til meg, eller baktaler meg med andre dolere..Hva så egentlig?

Skrevet

Men det skjer jo både "der ute" i samme grad som her inne? Jeg er fullstendig på det rene med at folk sikkert baksnakker meg og snakker om meg fra tid til annen, sikkert også til folk jeg ikke har møtt, jeg håper da jeg gjør såpass til intrykk på folk..;-)

Det må være slitsomt å være så redd for alt mulig! Så kjenner noen igjennicket mitt og skriver noe kjipt til meg, eller baktaler meg med andre dolere..Hva så egentlig?

Det jeg ikke forstår er hvor forskjellen ligger på å få dritt slengt til f.eks. "laguna" og dritt slengt til "anonym i dag laguna".

Det er jo uansett du som skriver innlegget, og man tar seg vel ikke mer nær av drittslenging til et fast nick enn drittslenging til et nick for anledningen?

Hvordan tenker folk?

Makan!

laguna1365380434
Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvor forskjellen ligger på å få dritt slengt til f.eks. "laguna" og dritt slengt til "anonym i dag laguna".

Det er jo uansett du som skriver innlegget, og man tar seg vel ikke mer nær av drittslenging til et fast nick enn drittslenging til et nick for anledningen?

Hvordan tenker folk?

Makan!

Beats me! Jeg bare klarer ikke å skjønne det der, og tro du meg, jeg har prøvd, etter at temaet har vært oppe sånn ca 716 ganger! ;-)

Skriver forøvrig fullstendig under på det du sier lenger nede her.

:-)

Skrevet

Hvordan tenker folk?

Makan!

Hehe, et veldig godt poeng.

Skrevet

Beats me! Jeg bare klarer ikke å skjønne det der, og tro du meg, jeg har prøvd, etter at temaet har vært oppe sånn ca 716 ganger! ;-)

Skriver forøvrig fullstendig under på det du sier lenger nede her.

:-)

Du og SDD skulle datet -den saken er klar! :)

K.G.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

K.G.

Har du tatt over jobben min som Giftekniv?

Mine forsøk på å spleise keinstein var forøvrig så lite vellykkede at du gjerne må beholde jobben.

Skrevet

Har du tatt over jobben min som Giftekniv?

Mine forsøk på å spleise keinstein var forøvrig så lite vellykkede at du gjerne må beholde jobben.

Hvem skulle du spleise han med da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg spleiset han med Personifica på forsommeren.

De mailet sammen en stund, men gikk så hver til sitt.

Skrevet

Laguna. Hun var nesten helt sikker på at de ville finne tonen. :)

Skrevet

Jeg spleiset han med Personifica på forsommeren.

De mailet sammen en stund, men gikk så hver til sitt.

jøssenam så mye jeg aldri får med meg! ;)

Skrevet

Laguna. Hun var nesten helt sikker på at de ville finne tonen. :)

HEHE - :-) da skulle jeg vært med og sett.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

jøssenam så mye jeg aldri får med meg! ;)

Ja, helt utrolig, så mange tråder det var om det!

Det var førøvrig SDD som utnevnte meg til dols offesielle Frøken Giftekniv.

Jeg prøvde også å spleise McLoud med en eller annen, husker ikke nå hvem. Mulig det var Babette?

Skrevet

K.G.

Nå har jeg prøvd å spleise dem flere ganger men det passer aldri ;o)

laguna1365380434
Skrevet

K.G.

Hehe! Kanskje det ville vært gøy? :-D

Hva betyr K.G?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...