laguna1365380434 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Laguna. Hun var nesten helt sikker på at de ville finne tonen. *lol* Det skulle blitt riktig spennende! :-D 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hehe! Kanskje det ville vært gøy? :-D Hva betyr K.G? Kirsten Giftekniv Jeg tror, for å være ærlig (og det skal man jo være) at dere muligens ville hatet hverandre for de tingene dere er mest like på - at dere ville vært for intense - men hva vet, jeg - jeg er jo gift med Gubben så.... 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *lol* Det skulle blitt riktig spennende! :-D Hehe - det hadde vært gøy og vært flue på veggen da ja. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Kirsten Giftekniv Jeg tror, for å være ærlig (og det skal man jo være) at dere muligens ville hatet hverandre for de tingene dere er mest like på - at dere ville vært for intense - men hva vet, jeg - jeg er jo gift med Gubben så.... Tja..Hvem vet..:-) Sdd er sikkert en kjekk kar han..Sympatisk og grei. Men jeg tror i såfall jeg ville hatt beinhard konkurranse..Halvparten av doldamene er jo sjarmert i senk..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hehe - det hadde vært gøy og vært flue på veggen da ja. Jupp. Klarer vi en verre katastrofemix, når vi først er i gang? ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ja, slik er virkeligheten - både her og i RL. Går du rundt med nese-bart-og-brille i virkeligheten? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tja..Hvem vet..:-) Sdd er sikkert en kjekk kar han..Sympatisk og grei. Men jeg tror i såfall jeg ville hatt beinhard konkurranse..Halvparten av doldamene er jo sjarmert i senk..;-) Men den andre halvparten (som jeg tilhører), unner deg han så gjerne *Dukker for Angelica* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 *lol* Det skulle blitt riktig spennende! :-D Du måtte sikkert trøstet ham hele kvelden fordi du slang en harmløs spøk helt i starten av daten. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ja, slik er virkeligheten - både her og i RL. Går du rundt med nese-bart-og-brille i virkeligheten? Er det virkeligheten å gi opplysninger på nettet om de du treffer der og møter siden i RL? 0 Siter
Gjest mor i oslo Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det så mye viktig rundt din person at det er/var noe skrive om? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 å møte noen fra dol er for meg totalt uaktuellt. Jeg sier ikke til noen at jeg er her inne, og snakker aldri om ting som kan gi assosiasjoner til dol. Det er kun mannen min som vet at jeg bruker dol. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 å møte noen fra dol er for meg totalt uaktuellt. Jeg sier ikke til noen at jeg er her inne, og snakker aldri om ting som kan gi assosiasjoner til dol. Det er kun mannen min som vet at jeg bruker dol. Jeg er enig med deg, og siden jeg ikke har en mann vet ingen at jeg er her:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det virkeligheten å gi opplysninger på nettet om de du treffer der og møter siden i RL? Herlighet,alt er jo "virkeligheten". Jeg bruker bare ordet sånn fordi trådstarter gjorde det. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg er enig med deg, og siden jeg ikke har en mann vet ingen at jeg er her:) For alt vi vet kan det tenkes at vi kjenner hvesandre... Bra vi ikke vet:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.