Gå til innhold

Husleia er ikke betalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I juli flyttet jeg og tok kontakt med TOBB for endring av avtalegiro på husleia. De sa at den kom til å trå i kraft fra september mnd så jeg betalte for august med vanlig giro.

Nå har jeg sjekket kontoen min og det er ikke trukket noen husleie for september, men oktober-husleia er registrert på lista over kommende betalinger.

Jeg tok kontakt med TOBB i dag og forklarte problemet, men de påstår at husleia for september er betalt! Den er ikke trukket fra min konto så ikke vet jeg hvem som har betalt den... Jeg har vel i grunnen gjort mitt? Men gjemmer på e-postene hvor de hevder at den er betalt da. :o)

Skrevet

oh happy day :) Husket du å legge inn viking lotto også i dag? ;)

Skrevet

Ja, du har gjort ditt da. Men jeg tror jeg hadde spart husleie-pengene en stund. De må jo finne det ut etter hvert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...