amerikafareren Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg opplever noe av den samme intense trøttheten som i fjor da jeg flyttet innpå denne hybelen. Først trodde jeg det kom av tidsforskjellen, men nå tror jeg jamen meg det har noe å gjøre med at jeg bor i kjeller. Ja ja dette går vel over og er ikke så mange uker til jeg er hjemme igjen;) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hmm... Kan det være mugg i veggene, tro? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Hmm... Kan det være mugg i veggene, tro? Det er ikke umulig. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det er ikke umulig. Kanskje du trenger å gå lange turer, for å få frisk luft? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Kanskje du trenger å gå lange turer, for å få frisk luft? Det gjør jeg hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.