NeaNoor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det finnes en versjon av "Engler i snøen" (Angels in the snow) der Jonas Fjeld synger sammen med Rick Danko og Eric Andersen. Noen som vet hvor jeg finner teksten til denne versjonen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det denne sangen du mener: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Angel-in-the-Snow-lyrics-Elliott-Smith/3E472F676DA974EF48257034000DE8AC 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Er det denne sangen du mener: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Angel-in-the-Snow-lyrics-Elliott-Smith/3E472F676DA974EF48257034000DE8AC Nei. :-/ Jonas Fjeld synger først ett vers eller to på norsk, før Rick Danko eller Eric Andersen synger på engelsk. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det er Eric Andersen som synger på den, ikke Rick Danko. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Engler i sneen / har sin egen sang / Når natta er som svartest / synger de / om soloppgang / Jeg sto i skyggene / i regn og vind / jeg var en fremmed til du / åpnet deg og lot meg inn. I was a child / Angels in the snow / Humming in sillouettes / in the dark / a song he knows / The song hasno words at all / just let me in / Hearts that can hear it see / the only chains are to the wind CHORUS: So hold me / Stay with me and be here / Lie with me til morning / is breaking / A lover from a friend / And ket me / feel a part of you now / hear your boy singing / while Heaven / is breaking apart and then / og englene i sneen vender hjem Engler i sneen / har sitt eget liv / De synger om vinter'n / men når våren kommer visner de / Engler i sneen / har sin egen sang / de synger at alt som lever / her og nå tar slutt en gang. Shadows and footsteps /slowly pass me by / How can they see me now / The evening light is in their eyes / Angels are in the snow / they can't escape / We know when springtime comes / will dissappear / without a trace CHORUS: Phui, travelt! :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Engler i sneen / har sin egen sang / Når natta er som svartest / synger de / om soloppgang / Jeg sto i skyggene / i regn og vind / jeg var en fremmed til du / åpnet deg og lot meg inn. I was a child / Angels in the snow / Humming in sillouettes / in the dark / a song he knows / The song hasno words at all / just let me in / Hearts that can hear it see / the only chains are to the wind CHORUS: So hold me / Stay with me and be here / Lie with me til morning / is breaking / A lover from a friend / And ket me / feel a part of you now / hear your boy singing / while Heaven / is breaking apart and then / og englene i sneen vender hjem Engler i sneen / har sitt eget liv / De synger om vinter'n / men når våren kommer visner de / Engler i sneen / har sin egen sang / de synger at alt som lever / her og nå tar slutt en gang. Shadows and footsteps /slowly pass me by / How can they see me now / The evening light is in their eyes / Angels are in the snow / they can't escape / We know when springtime comes / will dissappear / without a trace CHORUS: Phui, travelt! :-) Tusen takk! :-) Men ettersom jeg har lest, synger de vel begge to? Men mulig jeg tar feil, altså. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Tusen takk! :-) Men ettersom jeg har lest, synger de vel begge to? Men mulig jeg tar feil, altså. Begge to hvem? Danko og Andersen? I så fall er svaret nei. Altså, for å være helt nøyaktig så synger Rick Danko backup på refrenget, men det er Jonas Fjeld og Eric Andersen som synger versene. Der var forresten tre trykkleifer i teksten, regner med du fant dem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.