Gå til innhold

Engler i snøen - på engelsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes en versjon av "Engler i snøen" (Angels in the snow) der Jonas Fjeld synger sammen med Rick Danko og Eric Andersen.

Noen som vet hvor jeg finner teksten til denne versjonen?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er Eric Andersen som synger på den, ikke Rick Danko.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Engler i sneen / har sin egen sang / Når natta er som svartest / synger de / om soloppgang / Jeg sto i skyggene / i regn og vind / jeg var en fremmed til du / åpnet deg og lot meg inn.

I was a child / Angels in the snow / Humming in sillouettes / in the dark / a song he knows / The song hasno words at all / just let me in / Hearts that can hear it see / the only chains are to the wind

CHORUS:

So hold me / Stay with me and be here / Lie with me til morning / is breaking / A lover from a friend / And ket me / feel a part of you now / hear your boy singing / while Heaven / is breaking apart and then / og englene i sneen vender hjem

Engler i sneen / har sitt eget liv / De synger om vinter'n / men når våren kommer visner de / Engler i sneen / har sin egen sang / de synger at alt som lever / her og nå tar slutt en gang.

Shadows and footsteps /slowly pass me by / How can they see me now / The evening light is in their eyes / Angels are in the snow / they can't escape / We know when springtime comes / will dissappear / without a trace

CHORUS:

Phui, travelt! :-)

Skrevet

Engler i sneen / har sin egen sang / Når natta er som svartest / synger de / om soloppgang / Jeg sto i skyggene / i regn og vind / jeg var en fremmed til du / åpnet deg og lot meg inn.

I was a child / Angels in the snow / Humming in sillouettes / in the dark / a song he knows / The song hasno words at all / just let me in / Hearts that can hear it see / the only chains are to the wind

CHORUS:

So hold me / Stay with me and be here / Lie with me til morning / is breaking / A lover from a friend / And ket me / feel a part of you now / hear your boy singing / while Heaven / is breaking apart and then / og englene i sneen vender hjem

Engler i sneen / har sitt eget liv / De synger om vinter'n / men når våren kommer visner de / Engler i sneen / har sin egen sang / de synger at alt som lever / her og nå tar slutt en gang.

Shadows and footsteps /slowly pass me by / How can they see me now / The evening light is in their eyes / Angels are in the snow / they can't escape / We know when springtime comes / will dissappear / without a trace

CHORUS:

Phui, travelt! :-)

Tusen takk! :-)

Men ettersom jeg har lest, synger de vel begge to? Men mulig jeg tar feil, altså.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tusen takk! :-)

Men ettersom jeg har lest, synger de vel begge to? Men mulig jeg tar feil, altså.

Begge to hvem? Danko og Andersen? I så fall er svaret nei. Altså, for å være helt nøyaktig så synger Rick Danko backup på refrenget, men det er Jonas Fjeld og Eric Andersen som synger versene.

Der var forresten tre trykkleifer i teksten, regner med du fant dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...