Gå til innhold

Konfirmasjonsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir svært glad for tips til gave til jente som skal konfirmeres. Ikke mer en maks. 500 kroner. Gjerne noe kult og ikke tantete.

Jeg innbiller meg at en kontfirmasjonsgave er noe som skal vare litt. Vet ikke om jeg er keen på å kjøpe smykker...

Stor takk for tips.

Skrevet

En toalettveske med sminke og parfymer? Man kan også be om å få gratisprøver på kremer, parfyme og div. Kanskje ikke kult nok, men de fleste jenter vil nok like det....

Skrevet

En toalettveske med sminke og parfymer? Man kan også be om å få gratisprøver på kremer, parfyme og div. Kanskje ikke kult nok, men de fleste jenter vil nok like det....

Gratisprøver i konfirmasjonsgave?! Hun vil bli husket av resten av familien som tidenes mest gnine tante...

Skrevet

Hva med 500 kroner? :o)

Svært sant!

Hvor mange penger er vanlig å gi?

Jeg er ikke i familie med henne, men invitert av en eller annen grunn...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Svært sant!

Hvor mange penger er vanlig å gi?

Jeg er ikke i familie med henne, men invitert av en eller annen grunn...

Vet ikke, men om du hadde tenkt å gi en gave på ca 4oo - 500 så kan du gi det i penger?

Trenger ikke være så mye heller.

Skrevet

Vet ikke, men om du hadde tenkt å gi en gave på ca 4oo - 500 så kan du gi det i penger?

Trenger ikke være så mye heller.

Meget sant. Det sparer meg i tillegg for en masse hodebry...

Og det er jo alltid deilig.

Takk!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Meget sant. Det sparer meg i tillegg for en masse hodebry...

Og det er jo alltid deilig.

Takk!

Bare hyggelig:o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

En rekke jenter ville syns det var helt på trynet... (Ikke vondt ment, men jeg ville ikke blitt glad for en slik gave)

Skrevet

Gavekort på tungepiercing?

:-)

Hehe.

Penger er bra å få. Jeg pleier å gi det. De ønsker seg moped og ipoder og jeg vet ikke hva. Likegreit de kjøper det sjøl.

Skrevet

Hva med et gavekort hos en gof fotograf? Altså en som tar litt kule bilder.

Skrevet

Hva med et gavekort hos en gof fotograf? Altså en som tar litt kule bilder.

Det tror jeg neppe du får for kr 500,- :)

Skrevet

Sønnen min sto til konfirmasjon i fjor, og med unntak av en barbermaskin og en klokke - så fikk han kun pengegaver (masse penger - alt for mye etter min mening).

Lillesøsteren som skal stå om tre år, ble selvfølgelig veldig missunnelig, men trøstet seg med at det jo ble hennes tur engang.Da fikk hun høre fra mange hold at jenter kunne regne med å få mye mindre penger, og masse fler ting og smykker. Så nå går hun rundt og er ganske så "livredd" (satt på spissen) at det stemmer - hun hater nemmelig smykker, og vil mye heller kjøpe seg moped!

Så det tryggeste er kanskje å gi penger? :-)

Skrevet

Det tror jeg neppe du får for kr 500,- :)

Nei, det er nok sant. Var kanskje litt kjapp der...

Skrevet

Vi har kjøpt en Victorinox lommekniv. (En slik du tar ut kniver, sakser osv.)

Brukbart til veldig mye, varig og ikke jentete.

Finnes i mange prisklasser, også under 500,-.

Skrevet

En rekke jenter ville syns det var helt på trynet... (Ikke vondt ment, men jeg ville ikke blitt glad for en slik gave)

Kanskje du misforstod? Jeg ville selvsagt kjøpt ting til å ha oppi i tillegg til å legge i gratisprøver :) Det var stor suksess for de jentene jeg har hørt fikk det.

Skrevet

Gratisprøver i konfirmasjonsgave?! Hun vil bli husket av resten av familien som tidenes mest gnine tante...

ok. passer ikke alle å gi dette, men er redd dere begge misforstod. Hun skulle ikke bare få gratisprøver i mitt forslag :)

Skrevet

Nå er jeg riktig nok ikke konfirmant, og har få venninner i den aldersgruppen..., men blant mine venninner er det kjempepopulært med gavekort i parfymeri, spesielt hvis du får parfymeriet til å pakke kortet inn sammen med mange små vareprøver.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Kanskje du misforstod? Jeg ville selvsagt kjøpt ting til å ha oppi i tillegg til å legge i gratisprøver :) Det var stor suksess for de jentene jeg har hørt fikk det.

JEG ville syns detvar kjedelig å få en slik gave den gang jeg var 14 - 15 år. Sminke, parfyme ol ikke i min interesse.

Men i dag, en god del år senere ville jeg funnet det interressant.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nå er jeg riktig nok ikke konfirmant, og har få venninner i den aldersgruppen..., men blant mine venninner er det kjempepopulært med gavekort i parfymeri, spesielt hvis du får parfymeriet til å pakke kortet inn sammen med mange små vareprøver.

Joda, NÅ ville jeg også satt pris på en slik gave, men da jeg var 14 - 15 år var sminke ol totalt uineressant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...