Gå til innhold

hvor lenge har DU vært doler?

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Dorthe

13

• Lillemus

8

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde 9-års jubileum for en mnds tid siden... DOLs Grand Old Lady.

Skrevet

Et par år. Men ikke så lenge med fast nick. Tidligere var jeg bare innom og spurte etter noe om det var noe jeg lurte på, for så å forlate åstedet igjen.

Skrevet

Har vel 8 års jubileum denne høsten :-)

Oppdaget DOL da jeg var gravid med førstemann.

Skrevet

Startet ikke så lenge etter at jeg fikk mitt første barn. Og hun ble født i desember 99, så jeg vil anta fra ca. februar 00 eller noe slikt.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Oj, det er jo helt utrolig...

Jeg hadde ikke gjetta at DOL var så gammelt en gang, jeg. Har du vært med helt fra starten, eller er DOL enda eldre??

Skrevet

Hvor lenge har DOL egentlig eksistert?

laguna1365380434
Skrevet

Oj..En stund..Men jeg husker ikke helt..Er ikke helt blandt pionerene, på ingen måte,, men ingen fersking heller. To-tre år kanskje?

:-)

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg begynte å dole sånn ca i 1999, så det begynner å bli endel år tilsammen :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Husker ikke, men jeg begynte å lese her inne da DOL var oransje i layouten. Tok en god stund før jeg begynte å skrive innlegg selv, så har jeg hatt noen pauser innimellom. Det har nok blitt noen år, tror jeg!

Gjest theoline
Skrevet

Siden julen 1999, da jeg gikk gravid.

Gravidforum var en åpenbaring for alle mine spørsmål, men forskjellen var at det var gratis å spørre fagpersonell, benyttet meg av det et par ganger.

Er innom her nesten daglig, men nøyer meg som oftest med å lese spørsmål og svar!

Skrevet

Hvor lenge har DOL egentlig eksistert?

DOL startet høsten 1996, men det ble ikke noe futt før høsten 1997.

Skrevet

Jeg har vært innom nå i snart 6 år, dog med annet nick. Jeg var aktiv under forumet "ufrivillig barnløs", der startet det hele. Men de siste årene har jeg dumpet innom bare tid til annen. Klarer ikke slippe taket helt :o)

Og hvorfor skulle jeg det forresten, her er jo helt supert!

Skrevet

Oj, det er jo helt utrolig...

Jeg hadde ikke gjetta at DOL var så gammelt en gang, jeg. Har du vært med helt fra starten, eller er DOL enda eldre??

Dol har jaggu meg 10-årsjubileum i høst! :o)

Skrevet

Tre år og 7795 innlegg.

Det blir faktisk i overkant av sju innlegg per dag det. Oioioi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...