Gjest bagatelle Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Har lyst til å skrive det på flere språk(lager kort). Kan du hjelpe meg? (engelsk og tysk kan jeg:) Takk på forhånd! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 På fransk tror jeg det er "bonne chance" eller noe sånt. Uten at jeg skal være skråsikker. 0 Siter
Gjest satan sjøl Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 fransk: bonne chance spansk: buena suerte italiensk: buona fortuna portugisiskt: boa sorte tysk: viel glueck var de eg kunne sånn i forbifarten.. 0 Siter
Line Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Spansk: !Que tenga Usted buena suerte! (Høflig form) !Que tengas buena suerte! (Du-form), eller bare Buena suerte. 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 fransk: bonne chance spansk: buena suerte italiensk: buona fortuna portugisiskt: boa sorte tysk: viel glueck var de eg kunne sånn i forbifarten.. Er det riktig skrevet på portugisisk eller er det; Bona som er riktig? Kjekt at det er riktig skrevet på kortet. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Gresk: Kali tychi! Skal du har riktig stavemåte på gresk, så se på dette bildet: http://www.filaki.gr/cards/KaliTyxi0605.jpg Det går ikke å skrive greske bokstaver på DOL dessverre. 0 Siter
Gjest satan sjøl Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Er det riktig skrevet på portugisisk eller er det; Bona som er riktig? Kjekt at det er riktig skrevet på kortet. boa sorte er portugisisk så eg går utifra at du sikter til italiensk? måtte dobbelsjekke og det er stavet riktig: buona fortuna. ja og alle de andre ordene e og ska være riktige...hvis ikke er det nettordboka som er feil... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Her er flere: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=%22good+luck%22+languages 0 Siter
Gjest bagatelle Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Tusen takk for svar, Gemini, satan sjøl, Line, Princess Peach og hallow! Søte menneskene:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.