Gjest wonderinggirl Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg er et _veldig_ måteholds menneske. Er stort sett alltid edru, hater alkoholsmaken. Uansett, det er stort sett alltid på fest og ute på byn at gutter sjekker meg opp, og det er der jeg får kroppskontakt. Er jomfru, så det er stort sett på steder med alkohol involvert at jeg blir litt småkåt. I det siste har jeg merket at når jeg kjenner lukten av alkohol, blir jeg en anelse småyr. Hehe, høres utrolig teit ut, men jeg har liksom begynt å koble alkohollukt automastisk opp til slike ting merker jeg. :-) Det er jo faktisk omtrent kun småberusede mannfolk som noengang har klådd litt på meg. Andre som har det slik? 0 Siter
mynaeve Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Klassisk betinging I bittesmå doser synes jeg lukten av alkohol og røyk er litt godt, men bare fordi det minner meg om mitt første (og 2. 3. 4. 5 og 6.) kyss. 0 Siter
nick Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg får reisning bare av å lese det du sier. *raaaaaper* alkoholdunst i din retning. Og det ikke kødd en gang. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg får reisning bare av å lese det du sier. *raaaaaper* alkoholdunst i din retning. Og det ikke kødd en gang. hihi Du synes at det var veldig opphissende at jeg blir småkåt av alkohol-lukt? Hehe, hver sine lyster :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hehe... George i Seinfeld hadde det sånn med mat og sex en gang. Eller var det tv og sex? Eller var det begge deler, tro? 0 Siter
nick Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 hihi Du synes at det var veldig opphissende at jeg blir småkåt av alkohol-lukt? Hehe, hver sine lyster :-) Jepp, og det er jo presis det du sier/blir også. 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hehe... George i Seinfeld hadde det sånn med mat og sex en gang. Eller var det tv og sex? Eller var det begge deler, tro? Tror det var mat og sex. Mener å huske at han hadde en sandwich el lign i nattbordskuffen, og så prøvde han desperat å få spist litt uten at dama ferska han. Hvilket hun jo selvsagt gjorde....;-) men det er godt mulig at han sa at dette PLUSS tv ville ha vært ENDA bedre! ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Du kobler nok alkohollukt med det å bli kåt, fordi du får kroppskontakt. Du forbinder dette med noe positivt og kroppen reager. Ikke så rart egentlig:-) Nyt kåtheten, det er jo godt å være kåt:-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg får reisning bare av å lese det du sier. *raaaaaper* alkoholdunst i din retning. Og det ikke kødd en gang. ÆÆÆÆSj vi kan ikke ha folk på DOl me BENDÆRN! -MENS vi pyntelige damene sitter her!! også på Åpent da gitt. *DÅÅÅN* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hehe... George i Seinfeld hadde det sånn med mat og sex en gang. Eller var det tv og sex? Eller var det begge deler, tro? Det var hans tre favorittsysler. Tv. Sex. Mat. I beste George-stil gikk han for en treretters. 0 Siter
nick Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 ÆÆÆÆSj vi kan ikke ha folk på DOl me BENDÆRN! -MENS vi pyntelige damene sitter her!! også på Åpent da gitt. *DÅÅÅN* Sa'a mens hu sklei av stolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.