Gå til innhold

I dag gjorde jeg det endelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skiftet den lyspæren som har vært gåen i flere uker, og ikke nok med det! Jeg skiftet batteri i veggklokka som har stått stille ganske lenge. Å jeg har letet fram passordet mitt slik at jeg fikk lest alle mailene som har lagt i innboxa i et par uker. Hvorfor skal slike småting være så utrolig stort tiltak? Er jo ikke akkurat Himmalaya som skal bestigest, men ofte følest det slik.

Skrevet

*lol* - jeg har i en hel uke skulle puttet 20 bilag i en stor konvolutt og sendt den....får vel gjøre det i morgen da.....

Skrevet

Ups, jeg må betale judokurset til minstemann slik at han får drakt fortest mulig :o)

Skrevet

*lol* - jeg har i en hel uke skulle puttet 20 bilag i en stor konvolutt og sendt den....får vel gjøre det i morgen da.....

Der kom jeg på at jeg skulle ha levert en pokkers timeliste også. Takk. Nå skal jeg psyke meg opp på nytt. Den må finnest først, fyllest ut og så puttest i en kovolutt, frimerke og sendest. Hjelp for et prosjekt...

Skrevet

Der kom jeg på at jeg skulle ha levert en pokkers timeliste også. Takk. Nå skal jeg psyke meg opp på nytt. Den må finnest først, fyllest ut og så puttest i en kovolutt, frimerke og sendest. Hjelp for et prosjekt...

Uovervinnelig!

Skrevet

Jeg har fylt ut og sendt kravskjema vedr lokale lønnsforhandlinger i dag jeg...., det tok så på at jeg bare må hente meg inn igjen, så den lyspæra jeg skulle hatt skifta i gangen tror jeg må vente enda et par uke:-)

Skrevet

Uovervinnelig!

Ja jeg har omsider startet firma, kontaktet regnskapsfører, lagt inn bud på en leilighet, ringt aetat, pakket den gamle leiligheten, levert alle tre barna hos sine fedre, hatt møte her i dag og fikset nye lokaler for oss som består av 4 terapeuter, pluss blitt foreldrekontakt for 3. klasse.

Lurer på når jeg skal få tid til å skifte lyspæra i gangen, jeg...

Skrevet

Ja jeg har omsider startet firma, kontaktet regnskapsfører, lagt inn bud på en leilighet, ringt aetat, pakket den gamle leiligheten, levert alle tre barna hos sine fedre, hatt møte her i dag og fikset nye lokaler for oss som består av 4 terapeuter, pluss blitt foreldrekontakt for 3. klasse.

Lurer på når jeg skal få tid til å skifte lyspæra i gangen, jeg...

*skryt* hehe

Skrevet

Hmm, du minner meg om mannen min *hehe*

Jeg er sånn at jeg må fikse alt "igår", mens mannen min alltid skal vente til "imorgen" ;-)

Skrevet

Gratulerer med fullført skippertak. ;o)

Jeg tok meg selv i nakken i kveld, og har sittet og satt inn bilder i albumet til guttungen. Tre års bilder, tegninger o.l er nå på plass!

Gjest ikke sign
Skrevet

Hei, bare lurer på hvor du er fra i vårt langstrakte land? lurer på grunn av t-endingene dine på sendes, finnes osv. synes det er litt søtt ;)

Skrevet

Hei, bare lurer på hvor du er fra i vårt langstrakte land? lurer på grunn av t-endingene dine på sendes, finnes osv. synes det er litt søtt ;)

Skriver nynorsk til vanlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...