Gjest lilletuula Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ok, det er en gutt/mann som er interessert i meg. I utgansgpunktet er jeg absolutt ikke interessert, men jeg elsker at han gir meg oppmerksomhet, kroppskontakt og komplimenter. Det er så fristende å bare nyte at noen endelig ser meg og vil være med meg. Men hvor går grensen for ondskap? Jeg kjenner han knapt enda, har bare møtt han et par ganger. Men skal jeg avbryte nå, eller er det akseptabelt å nye oppmerksomheten en stund, evt se ting litt an? 0 Siter
Gjest Dimmle Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er jo ikke no galt i og ha litt sex, muligens snilt og si at du ikke er interessert i mere en det? 0 Siter
Gjest lilletuula Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er jo ikke no galt i og ha litt sex, muligens snilt og si at du ikke er interessert i mere en det? Nei det er ikke sex jeg er ute etter faktisk. Jeg bare digger oppmerksomheten. 0 Siter
Gjest Dimmle Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Nei det er ikke sex jeg er ute etter faktisk. Jeg bare digger oppmerksomheten. Allright, men han vil sikkert ha det 0 Siter
Gjest angel in trust Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ikke lov han noe og ikke vær for oppmuntrende men heller ikke avvisende. Så ser du hvordan det går!:-) Om 10 år har dere kanskje 2 barn, hus, båt og hytte sammen! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.