Gå til innhold

hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuula
Skrevet

Ok, det er en gutt/mann som er interessert i meg. I utgansgpunktet er jeg absolutt ikke interessert, men jeg elsker at han gir meg oppmerksomhet, kroppskontakt og komplimenter. Det er så fristende å bare nyte at noen endelig ser meg og vil være med meg. Men hvor går grensen for ondskap? Jeg kjenner han knapt enda, har bare møtt han et par ganger. Men skal jeg avbryte nå, eller er det akseptabelt å nye oppmerksomheten en stund, evt se ting litt an?

Skrevet

Er jo ikke no galt i og ha litt sex, muligens snilt og si at du ikke er interessert i mere en det? :)

Gjest lilletuula
Skrevet

Er jo ikke no galt i og ha litt sex, muligens snilt og si at du ikke er interessert i mere en det? :)

Nei det er ikke sex jeg er ute etter faktisk. Jeg bare digger oppmerksomheten.

Skrevet

Nei det er ikke sex jeg er ute etter faktisk. Jeg bare digger oppmerksomheten.

Allright, men han vil sikkert ha det ;)

Gjest angel in trust
Skrevet

Ikke lov han noe og ikke vær for oppmuntrende men heller ikke avvisende. Så ser du hvordan det går!:-)

Om 10 år har dere kanskje 2 barn, hus, båt og hytte sammen! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...