Gjest noen som vet kanskje? Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Er det gangavstand (med bagasje) fra Quality Hotell Gardermoen? Skal gå av på bussen der...har det ikke travelt, men må komme meg til flyplassen derfra billigst mulig.... 0 Siter
Prozak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Uhm...nei, det er ikke gangavstand, såvidt jeg husker. "......................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tror det går skytteltrafikk hvert tyvende minutt. Vi parkerte på Gardermoen Parkering da vi var i syden forrige uke, og skyttelbussen vi kjørte fra Gardermoen til parkeringa kjørte i hvert fall innom Quality. 0 Siter
Nikki Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Nei, det blir for langt. I tillegg tror jeg det er motorvei mellom, og der kan du ikke gå. Det går buss til og fra hotellet, den koster vel ca 50 kroner tror jeg. 0 Siter
laban Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 http://www.choicehotels.no/html/no23382326.jsp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.