Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er nå 10 uker på vei men er så usikker på alt likosm og klarer derfor absolutt ikke og glede meg over at jeg er gravid og det er veldig dumt synest jeg. Har ikke fått time til ultralyd før i uke 19 men er det mulig og spørre legen om og få en ultralyd tidligere? siden jeg er så usikker og ikke gleder meg liksom? går og er redd hele tiden om det er noe der, om alt er i orden osv. eller dette er kanskje helt normalt? men Tør ikke glede meg..... det er veldig dumt synest jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244827-er-s%C3%A5-utrolig-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest da får du en tidligere titt

Jeg anbefaler deg å kontakte privatklinikk.

Der får du akkurat hvor mange ultralyder du vil, og når du vil.

Du må selvsakt betale mer, men noen ganger er det vel verdt å gjøre det.

Pga. økonomi så tror jeg du kan ha problemer med å få ultralyd gjennom legen din ellers hvis denne har sakt at d er gravid. Da bør du nok stole på det og vente til sykehustimen regner jeg med at de vil mene.

Så mitt råd er altså å selv kontakte en privatklinikk.

:)

Ikke helt politisk korrekt, men bestiller du ultralyd når du er ca 12 uker på vei så kan det sjekkes for diverse som det kanskje ikke er så lett å se senere. Først og fremst kromosomfeil.

Kjønn er tidlig å se på det tidspunktet, men det kan være vanskelig å se uansett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...