Gå til innhold

Suri Cruice

Gjest link til bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så søt hun er! Men hun så da litt eldre ut enn 3 måneder..?

Gjest ble hun ikke?
Skrevet

Så søt hun er! Men hun så da litt eldre ut enn 3 måneder..?

Hun ble vel født i april?

Skrevet

Hun ble vel født i april?

Hmm, alt jeg nå skal bry meg om! Leste på nettavisen at bildene ble tatt i juli, og da var hun bare tre mnd. Uansett var hun nydelig skjønn!

mvh

Gjest eller hva?
Skrevet

Hmm, alt jeg nå skal bry meg om! Leste på nettavisen at bildene ble tatt i juli, og da var hun bare tre mnd. Uansett var hun nydelig skjønn!

mvh

Jeg så ikke at bildet var tatt i juli, så beklager!

Tenkte det var et relativt nytt bilde jeg.

Skrevet

Jeg så ikke at bildet var tatt i juli, så beklager!

Tenkte det var et relativt nytt bilde jeg.

Egentlig burde jeg ikke brukt mitt egentlige nick når jeg har detaljkunnskaper om når bildene av Suri ble tatt...:-)

Gjest eller hva?
Skrevet

Egentlig burde jeg ikke brukt mitt egentlige nick når jeg har detaljkunnskaper om når bildene av Suri ble tatt...:-)

:)

Skrevet

hu ser så mye eldre ut enn hu er. sikkert pga alt håret. skikkelig vakker liten dame. mon tro om det blir skuespiller av hu og?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skjønn unge! Så mye hår hadde Lillebror på første bildet vi har av han, da er han en måned og 18 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...