Gjest link til bilde Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det var et herlig bilde! http://popsugar.com/files/images/suri-family.preview.jpg 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Så søt hun er! Men hun så da litt eldre ut enn 3 måneder..? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hun ser så utrolig skjønn ut :-) 0 Siter
Gjest ble hun ikke? Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Så søt hun er! Men hun så da litt eldre ut enn 3 måneder..? Hun ble vel født i april? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hun ble vel født i april? Hmm, alt jeg nå skal bry meg om! Leste på nettavisen at bildene ble tatt i juli, og da var hun bare tre mnd. Uansett var hun nydelig skjønn! mvh 0 Siter
Gjest eller hva? Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hmm, alt jeg nå skal bry meg om! Leste på nettavisen at bildene ble tatt i juli, og da var hun bare tre mnd. Uansett var hun nydelig skjønn! mvh Jeg så ikke at bildet var tatt i juli, så beklager! Tenkte det var et relativt nytt bilde jeg. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg så ikke at bildet var tatt i juli, så beklager! Tenkte det var et relativt nytt bilde jeg. Egentlig burde jeg ikke brukt mitt egentlige nick når jeg har detaljkunnskaper om når bildene av Suri ble tatt...:-) 0 Siter
Gjest eller hva? Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Egentlig burde jeg ikke brukt mitt egentlige nick når jeg har detaljkunnskaper om når bildene av Suri ble tatt...:-) 0 Siter
willow Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 hu ser så mye eldre ut enn hu er. sikkert pga alt håret. skikkelig vakker liten dame. mon tro om det blir skuespiller av hu og? 0 Siter
stromme Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Herlig bilde. Er de to andre barna til Tom?? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Skjønn unge! Så mye hår hadde Lillebror på første bildet vi har av han, da er han en måned og 18 dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.