Gå til innhold

Kynnere - hvor mye er vanlig?

Anbefalte innlegg

Nå har det gått noen uker med rolig livsstil og kynnere i bøttevis uten at det skjer noen endring. Er visst bare å fortsette som før og håpe det ikke utarter :-)

Du kan jo kjenne etter om det blir mer om du er aktiv. Gjør det det, så bør du kanskje ta det med ro. Men forblir det likeens, så er det jo bare å leve som du vil!

Fortsetter under...

Du kan jo kjenne etter om det blir mer om du er aktiv. Gjør det det, så bør du kanskje ta det med ro. Men forblir det likeens, så er det jo bare å leve som du vil!

Det blir mer når jeg er aktiv, løfter, går i trapper og sånn. Ved psykisk stress også faktisk. Og hvis jeg ikke slutter blir de hardere og hardere, til det blir litt vondt. Så jeg må vel belage meg på å ta det med ro resten.... Og kanskje forberede meg på å ikke gå helt til termin? Eller? Vet du noe om det?

Hei igjen! :-)

Merker at ting skjer i kroppen, for å si det sånn, må ofte ta meg en bikk på sofaen mens lillegutt ser på video *hysj hysj* :-O

Men klarer meg fint på jobb nå, og det er en liten jente i magen, kjempekoselig!

Så koselig med en liten jente! Det er veldig stas med passasjer, men de krever sitt, ja. Har aldri gjort det her før, så jeg gikk ut fra at jeg ikke ville merke så mye så tidlig, fordi jeg var i ganske god form på forhånd. Ja, ja, det var feil - her er det bare å innrette seg etter magen har jeg skjønt :-)

Det blir mer når jeg er aktiv, løfter, går i trapper og sånn. Ved psykisk stress også faktisk. Og hvis jeg ikke slutter blir de hardere og hardere, til det blir litt vondt. Så jeg må vel belage meg på å ta det med ro resten.... Og kanskje forberede meg på å ikke gå helt til termin? Eller? Vet du noe om det?

Du bør i alle fall ta det så mye med ro som du kan.

Jeg hadde veldig mye rier i alle mine svangerskap. Nr. 1 kom i uke 36 og nr. 2 i uke 35. De fant ingen grunn til at de kom for tidlig.

Da jeg ventet nr. 3 ble jeg tidlig beordret til å ta det veldig med ro. Man var naturlig nok redd for en ny prematur fødsel. Men lillebror ventet til uke 37 han og var så fin atte!!!

Kynnere i seg selv behøver ikke å lede til for tidlig fødsel. Men kynnere kan gå over i rier, og da må man være obs.

Derfor skal du ta kontakt med føden hvis kynnerene / riene blir kraftigere og kommer regelmessig over en noen timer. Og i alle fall om de kommer hyppigere og hyppigere.

Men det er mange som har hatt mye kynnere og som går på overtid også - så det er helt umulig å si.

Du får se positivt på det - livmor får skikkelig god trening til den store dagen!

Så koselig med en liten jente! Det er veldig stas med passasjer, men de krever sitt, ja. Har aldri gjort det her før, så jeg gikk ut fra at jeg ikke ville merke så mye så tidlig, fordi jeg var i ganske god form på forhånd. Ja, ja, det var feil - her er det bare å innrette seg etter magen har jeg skjønt :-)

Hva er terminen din nå da, etter ul? Min er 3 februar. Vi var jo helt likt i løypa i utgangspunktet :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...