Gå til innhold

bilde når man skal fornye førekortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må på biltilsynet for å fornye førerkortet da jeg mistet lommeboken min,,

Jeg lurer på om man må ha med bilde, eller om man tar bildet der nede. Jeg vil vel egentlig tro at de tar bilde der,--

noen som 100% sikkert vet det riktige svaret.??

Gjest hallow :o/
Skrevet

Jeg vet at i Asker og Bærum står det automat ved inngangen til Kundesenteret så jeg antar det er sånn andre steder også.

Skrevet

Jeg vet at i Asker og Bærum står det automat ved inngangen til Kundesenteret så jeg antar det er sånn andre steder også.

Ok,, jeg skal ringe og forhøre meg på forhånd,, det tror jeg er lurt.

takk for hjelpen.

Skrevet

Damen i luka tok bilde av meg sist jeg fikk nytt. Det er et par år siden. Oslo altså

Skrevet

Damen i luka tok bilde av meg sist jeg fikk nytt. Det er et par år siden. Oslo altså

Jeg var der i dag.. de hadde en fotoautomat der som tok 2 bilder som ble sendt til skranken. Dette kostet 65 kr. Det viste seg at det lå et bilde i mappen min fra før, så de 62 kr kunne jeg ha spart meg......

Men så har jeg gått fra blond til brunette så det var sikkert like så greit. :-)

Skrevet

Jeg var der i dag.. de hadde en fotoautomat der som tok 2 bilder som ble sendt til skranken. Dette kostet 65 kr. Det viste seg at det lå et bilde i mappen min fra før, så de 62 kr kunne jeg ha spart meg......

Men så har jeg gått fra blond til brunette så det var sikkert like så greit. :-)

Da vet jeg det, jeg må antagelig ha nytt førerkort neste gang :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...