nedtelling Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg må på biltilsynet for å fornye førerkortet da jeg mistet lommeboken min,, Jeg lurer på om man må ha med bilde, eller om man tar bildet der nede. Jeg vil vel egentlig tro at de tar bilde der,-- noen som 100% sikkert vet det riktige svaret.?? 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg vet at i Asker og Bærum står det automat ved inngangen til Kundesenteret så jeg antar det er sånn andre steder også. 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Jeg vet at i Asker og Bærum står det automat ved inngangen til Kundesenteret så jeg antar det er sånn andre steder også. Ok,, jeg skal ringe og forhøre meg på forhånd,, det tror jeg er lurt. takk for hjelpen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Damen i luka tok bilde av meg sist jeg fikk nytt. Det er et par år siden. Oslo altså 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Damen i luka tok bilde av meg sist jeg fikk nytt. Det er et par år siden. Oslo altså Jeg var der i dag.. de hadde en fotoautomat der som tok 2 bilder som ble sendt til skranken. Dette kostet 65 kr. Det viste seg at det lå et bilde i mappen min fra før, så de 62 kr kunne jeg ha spart meg...... Men så har jeg gått fra blond til brunette så det var sikkert like så greit. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg var der i dag.. de hadde en fotoautomat der som tok 2 bilder som ble sendt til skranken. Dette kostet 65 kr. Det viste seg at det lå et bilde i mappen min fra før, så de 62 kr kunne jeg ha spart meg...... Men så har jeg gått fra blond til brunette så det var sikkert like så greit. :-) Da vet jeg det, jeg må antagelig ha nytt førerkort neste gang ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.