Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. oktober 1997.

Det kan ikke stemme...

Jeg skrev her inne i september 1996.

Skrevet

Det kan ikke stemme...

Du har alltid vært spesiell - du Aina, hehe

Skrevet

Du har alltid vært spesiell - du Aina, hehe

Ja, ikke sant :-)

Jeg kjøpte meg leilighet for en halvtime siden, jeg. :-D

Men det er sant at jeg skrev her i september 2006. Det var første gang jeg skrev her, fordi da var jeg ca 2 mnd på vei med Atle. Det var da jeg oppdaget dol. Mitt første barn og en million spørsmål.

Egentlig burde vi trofaste hatt et 10 årsjubileum med fest og greier.

Vi kunne jo bedt de gamle doktorene også?

Skrevet

Men det er sant at jeg skrev her i september 2006. Det var første gang jeg skrev her, fordi da var jeg ca 2 mnd på vei med Atle. Det var da jeg oppdaget dol. Mitt første barn og en million spørsmål.

Ja, det syns jeg!

Skrevet

Skrev her første gangen i september 2006?. Hehe og du sier du har vært her i 10 år?...:-)

Jeg også lurer på når dette ble opprettet. Jeg ser at du sier i 1996, men det er tidlig synes jeg, men det er sikkert mulig.

Skrevet

Innvielsesfest kombinert med en "reunion" for veteraner, hos deg?

Skrevet

"Doktor Online ble etablert 1. oktober 1996. I begynnelsen besto tjenesten av en "spør legen" service hvor Christian Anker besvarte alle henvendelsene selv. Etter hvert som bruken av Internett begynte å ta av og Doktor Online ble bedre kjent viste det seg at behovet om informasjon og dialog rundt helse og livskvalitet var overveldende. Våren 1997 begynte tjenesten å ta form lik den vi kjenner i dag".

Skrevet

Det kan ikke stemme...

Jeg skrev feil, det riktige er 1.oktober 1996. Du finner det hvis du går til den lille teksten heelt nederst på siden og klikker på "Doktor Online".

Skrevet

Det kan ikke stemme...

Jeg skrev også her inne i september 1996 første gang. Da hadde Dol, i følge søstra mi, eksistert en kort periode. Hvor lenge er jeg ikke helt sikker på, men ikke mer enn to-tre måneder.

Skrevet

Takker for svarene!

Jeg må visst anskaffe briller... :-) Det sto jo her, jo!

Skrevet

Skrev her første gangen i september 2006?. Hehe og du sier du har vært her i 10 år?...:-)

Jeg også lurer på når dette ble opprettet. Jeg ser at du sier i 1996, men det er tidlig synes jeg, men det er sikkert mulig.

Hehe, ja selvsagt... 1996 var det vel. ;-)

Skrevet

Innvielsesfest kombinert med en "reunion" for veteraner, hos deg?

Jah! Det hørtes faktisk ut som en bra idè! Jeg trenger en liten utblåsning snart. Hvem er med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...