Gjest sigrid-70 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Etter at jeg sluttet med p-piller fordi at vi ønsker et barn til har jeg vært plaget med PMS. Ømme bryster, humørsvingninger,nattsvette og en allmen følesle av ubehag kommer i alt fra noen dager til ca. 10 dager før mens. Finnes det noe man kan bruke, som ikke nedsetter evnen til å bli gravid og som heller ikke skader et evt. foster. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Nattlysolje. Homeopati. Akupunktur. 0 Siter
Gjest sigrid-70 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nattlysolje. Homeopati. Akupunktur. Takk for svar jubalong 70. Har du prøvd noen av behandlingene? Vet du om det er likegyldig når i syklusen man begynner behandlingen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Takk for svar jubalong 70. Har du prøvd noen av behandlingene? Vet du om det er likegyldig når i syklusen man begynner behandlingen. Jeg har prøvd både akupunktur og homeopati, men da mot andre plager. Jeg vil tro det er helt likegyldig når i syklus du starter behandling, uansett hva du velger. Det kan jo gå et par mnd før du merker effekt av nattlysolje. Men det kan jo være verdt å prøve likevel. 0 Siter
Gjest sigrid-70 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg har prøvd både akupunktur og homeopati, men da mot andre plager. Jeg vil tro det er helt likegyldig når i syklus du starter behandling, uansett hva du velger. Det kan jo gå et par mnd før du merker effekt av nattlysolje. Men det kan jo være verdt å prøve likevel. Skal så absolutt prøve det,ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.