Hønemoren Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Er invitert i bryllup,er familie, ikke helt nærme, men allikevel den eneste familie utenom mor og søster fordi familien er så liten. Brudeparet har bodd sammen i mange år og har alt. Blir vel til å gi gavekort, er 500-600kr. passe synes dere? Er fra min mann og meg. 0 Siter
Speak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Kommer litt an på hvor mye kontakt dere har. Synes nesten det er litt lite (og det sier jeg som vanligvis ikke kjøper dyre gaver...) 0 Siter
Gjest ok d Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 500 er passe og gavekort fint. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Kommer litt an på hvor mye kontakt dere har. Synes nesten det er litt lite (og det sier jeg som vanligvis ikke kjøper dyre gaver...) Har ingen regelmessig kontakt med brudeparet. Tror jeg går for gavekort på 600kr. synes det holder. 0 Siter
Speak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Har ingen regelmessig kontakt med brudeparet. Tror jeg går for gavekort på 600kr. synes det holder. Jeg forsto det slik at det nesten var å regne som en del av familien. Uten regelmessig kontakt synes jeg 600,- er OK:-) Men dette er jo uansett dit valg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Jeg forsto det slik at det nesten var å regne som en del av familien. Uten regelmessig kontakt synes jeg 600,- er OK:-) Men dette er jo uansett dit valg. Takk for innspill. Familieforholdet er: Brudgommen er sønn av min fetter! 0 Siter
Speak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Takk for innspill. Familieforholdet er: Brudgommen er sønn av min fetter! Ja, DET er landt ute i slekta i hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.