Gå til innhold

Tv-serie som de fleste liker.

Anbefalte innlegg

Gjest høstnick
Skrevet

Gjerne komedie. Kom med forslag! Jeg foreslår "Cheers".

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

(tenkte først på cheers her også :)

sier... mmm...

Soap jeg da :)

Skrevet

Cold Feet (BBC)

Du kom meg i forkjøpet! :-)

Utrolig bra serie!!

Skrevet

Cheers må være tidenes morsomste serie av sitt slag.

Du finner vel også svært få som ikke liker Simpsons og South Park.

Av nyere serier tror jeg ikke jeg har hørt mange som ikke liker Sopranos. Siste sesong begynner for øvrig på NRK i morgen kveld.

Skrevet

Av nyere serier tror jeg ikke jeg har hørt mange som ikke liker Sopranos. Siste sesong begynner for øvrig på NRK i morgen kveld.

Ånei, det er nok mange som ikke liker simpson og southpark.

Jeg er ikke en av dem, dog ;) Ser minst en av dem hver dag!

Skrevet

Ånei, det er nok mange som ikke liker simpson og southpark.

Jeg er ikke en av dem, dog ;) Ser minst en av dem hver dag!

Hmmm, mulig du har rett. Begge seriene krever jo en viss form for intelligens. :)

Skrevet

Jeg er helt opphengt på akutten og har sett alle episodene. Ellers så har jeg Soparanos og gleder meg til å se den til vinteren,

Ellers så har jeg akkurat hatt et gjensyn med Røtter og den var like bra som første gang den ble sendt.

Skrevet

Begynner Sopranos i morgen? Helt sant?

Oi, nå gikk det et blodkar her, i rent gledessjokk.

HURRAAAAAAAA!

Skrevet

Begynner Sopranos i morgen? Helt sant?

Oi, nå gikk det et blodkar her, i rent gledessjokk.

HURRAAAAAAAA!

23.15 på NRK.

Skrevet

23.15 på NRK.

Jeg har gledet med til gjensyn med Sopranos, bare synd det går så sent... Tror jeg må se det stående for ikke å sovne! Eller kanskje en liten kveldslur først? Fredager er jeg som regel helt på felgen etter en tung uke...

Skrevet

Jeg har gledet med til gjensyn med Sopranos, bare synd det går så sent... Tror jeg må se det stående for ikke å sovne! Eller kanskje en liten kveldslur først? Fredager er jeg som regel helt på felgen etter en tung uke...

Det er en latterlig dag og et enda latterligere tidspunkt å vise en serie NRK rimelig sikkert har betalt veldig mye penger for.

Men norsk tv viste vel ikke de første sesongene av Sopranos, og sånn sett er det helt sikkert grenser for hvor mange som følger med. Det er ikke en serie man får spesielt mye nytte av hvis man hopper inn i f.eks. sesong 4, og det var vel først forrige gang, med sesong 5, at NRK begynte å markedsføre serien.

NRK var sent ute. Men nå kunne de jo heller ikke vite hvilken suksess serien skulle bli.

Skrevet

Det er en latterlig dag og et enda latterligere tidspunkt å vise en serie NRK rimelig sikkert har betalt veldig mye penger for.

Men norsk tv viste vel ikke de første sesongene av Sopranos, og sånn sett er det helt sikkert grenser for hvor mange som følger med. Det er ikke en serie man får spesielt mye nytte av hvis man hopper inn i f.eks. sesong 4, og det var vel først forrige gang, med sesong 5, at NRK begynte å markedsføre serien.

NRK var sent ute. Men nå kunne de jo heller ikke vite hvilken suksess serien skulle bli.

Jeg hadde alle intensjoner om å følge med sopranos (den var pitchet en del før første sesong på NRK) - men den (og "six feet under") går jo så *x$$@%** seint!

Ergo ble jeg hekta av ganske tidlig, og kjenner ikke at jeg orker å oppdatere meg hva som har skjedd de siste sesongene. :-(

Skrevet

Jeg hadde alle intensjoner om å følge med sopranos (den var pitchet en del før første sesong på NRK) - men den (og "six feet under") går jo så *x$$@%** seint!

Ergo ble jeg hekta av ganske tidlig, og kjenner ikke at jeg orker å oppdatere meg hva som har skjedd de siste sesongene. :-(

Det er nesten så jeg tror NRK har noe imot HBO. De produserer verdens soleklart beste og mest påkostede serier, men sendetidene NRK gir dem er horrible. Six Feet Under, som du skriver, gikk fryktelig sent, og Soprnos legger de i tillegg sent på en fredag.

Da NRK viste Band of Brothers for et par år siden, en av tidenes mest kritikerroste krigsdramaer, av mange rangert som bedre enn de beste krigsfilmene, la de serien midt i fellesferien.

De må ha noe imot HBO. Men det er litt merkelig, for jeg vil tro NRK må betale i bøtter og spann for å få lov til å vise disse seriene.

Det beste er nok å vente på dvd-utgivelsen. Men jeg er Sopranos-avghengig og får vel børste støv av videospilleren og en opptakskassett.

Skrevet

Ja, jeg ble ikke oppmerksom på serien med det samme, men har fulgt med i flere sesonger nå. For hjemmesittende småbarnforeldre som meg, hadde detektime-tiden kl 22 passet bedre enn etter kveldsnytt. Men søndag hadde kanskje vært et bedre alternativ, da er det jo ikke noe å se på...

Skrevet

Det er nesten så jeg tror NRK har noe imot HBO. De produserer verdens soleklart beste og mest påkostede serier, men sendetidene NRK gir dem er horrible. Six Feet Under, som du skriver, gikk fryktelig sent, og Soprnos legger de i tillegg sent på en fredag.

Da NRK viste Band of Brothers for et par år siden, en av tidenes mest kritikerroste krigsdramaer, av mange rangert som bedre enn de beste krigsfilmene, la de serien midt i fellesferien.

De må ha noe imot HBO. Men det er litt merkelig, for jeg vil tro NRK må betale i bøtter og spann for å få lov til å vise disse seriene.

Det beste er nok å vente på dvd-utgivelsen. Men jeg er Sopranos-avghengig og får vel børste støv av videospilleren og en opptakskassett.

Ja, ikke sant?

Band of Brothers fikk jeg faktisk med meg - den var glimrende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...